Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 Hva skal jenta mi hete ?? Står mellom disse tre. Trill Birgitte er til minne /oppkalling etter mine bestemødre. Tirill fordi mormor var så glad i blomsten tiriltunge, Birgitte er min farmors mellomnavn. De to andre er ikke noe oppkalling, bare navn jeg liker. Eksen min sin datter heter Tilde, og er litt redd for at noen kan reagere på det, eller går Mathilde og Tilde såpass ulikt at det går bra ? Anonymous poster hash: 481f0...6e8
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #3 Skrevet 8. januar 2015 Josefine Anonymous poster hash: c9561...68e
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #4 Skrevet 8. januar 2015 Nei, nei og nei. Anonymous poster hash: 59afa...747
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #5 Skrevet 8. januar 2015 1) Mathilde 2) Josefine 10994536288243) Tirill Birgitte Anonymous poster hash: 51fcf...b49
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #7 Skrevet 8. januar 2015 Tirill Birgitte var jo kjempefint, og ingen andre heter det. Anonymous poster hash: 89152...989
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #8 Skrevet 8. januar 2015 Tiril Birgitte var veldig koselig. Liker begge navnene hver for seg også. Anonymous poster hash: de34c...db6
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #9 Skrevet 8. januar 2015 Tiril Birgitte Anonymous poster hash: e8971...da4
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #10 Skrevet 8. januar 2015 Jeg liker best Josefine. Syns det er kjempefint. Tirill (ville skrevet det med en l selv da, syns det ser finere ut ) er veldig fint, men likte det ikke sammen med Birgitte. Mathilde er rett og slett bare for vanlig og kjedelig. Anonymous poster hash: c6b33...a45
soleia Skrevet 8. januar 2015 #11 Skrevet 8. januar 2015 Syntes Tiril Birgitte var eit koseleg namn då eg såg det, og vart enno koselegare då du skreiv kvifor. Mathilde er og fint, har ikkje like stor sans for Josefine.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #12 Skrevet 8. januar 2015 Birgitte er et usedvanlig stygt navn. Ville valgt Mathilde Anonymous poster hash: d0f57...242
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #13 Skrevet 8. januar 2015 Mathilde er uten tvil finest. Hvorfor bry deg med navnet til eksens datter? Anonymous poster hash: d3d71...ee6
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #14 Skrevet 8. januar 2015 Josefine eller Tiril Anonymous poster hash: df6ca...c8f
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #15 Skrevet 8. januar 2015 Tiril Birgitte var kjempekoselig! Her vi bor er både Josefine og Mathilde oppbrukt. Anonymous poster hash: 1c518...903
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #16 Skrevet 8. januar 2015 Tiril Birgitte! Et flott navn med historie! 😊 Anonymous poster hash: 9c3f0...6fe
Mandala Skrevet 8. januar 2015 #17 Skrevet 8. januar 2015 (endret) Mathilde er definitivt det peneste navnet, men historien om Tiril Birgitte gjør at jeg hadde vurdert det navnet sterkt! Du/ dere kommer garantert til å bli fornøyd med det navnet når du har en bakgrunn for å velge det. Jeg angrer forøvrig litt på at jeg valgte navn ut fra hva som var fint istedet for oppkalling eller tenke litt mer historie og grunner rundt navnene. Endret 8. januar 2015 av Mandala
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #18 Skrevet 8. januar 2015 Jeg syns Tiril Birgitte var veldig, veldig fint og koselig. Et helt personlig navn, ikke poppis-navn. En som heter Tiril Birgitte MÅ bare bli en bli en kul, skjønn, snill og klok kvinne. Anonymous poster hash: 56ccc...97b
Vicky 83 Skrevet 8. januar 2015 #19 Skrevet 8. januar 2015 Tirill Birgitte. Fine navn hver for seg, og veldig koselig sammen. Fin bakgrunn for navnet.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #20 Skrevet 8. januar 2015 Tirill birgitte var stygt, men tiril er ett fint navn. Mathilde er favoritten av disse navnene Anonymous poster hash: 0badc...d02
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #21 Skrevet 8. januar 2015 Når vi skulle navngi vårt barn sto det mellom tre navn. To av de var ikke oppkalling, men to navn vi likte veldig godt selv. Det tredje var oppkalling og var ikke vår absolutte favoritt, men tilslutt var det det vi valgte. Vi har aldri angret på valget, og jenta vår er kjempeglad for at hun er oppkalt etter gode og kloke kvinner i familien som har stor betydning for henne. Jeg ville helt klart valgt Tirill Birgitte pga oppkalling av viktige mennesker for deg og din familie, men det er også et veldig fint navn. Anonymous poster hash: 58e65...499
Anonym bruker 1000 Skrevet 8. januar 2015 #22 Skrevet 8. januar 2015 Synes både Josefine og mathilde er nydelig, det siste nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå