Gå til innhold

Plassering i bryllup


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha et lite bryllup, med runde bord hvor det er plass til 6stk. Jeg har ikke foreldre, min utkårede har begge sine. Hvem plasserer vi på bordet med oss? Forlovere med følge, eller hans foreldre?

 

Anonymous poster hash: 64cd4...db7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg ville tatt hans foreldre også kun forlovere, men satt forloverne sine partnere sammen i nærheten. :)

 

Anonymous poster hash: 347d3...ba6

Skrevet

Tror jeg ville tatt hans foreldre også kun forlovere, men satt forloverne sine partnere sammen i nærheten. :)Anonymous poster hash: 347d3...ba6

Enig

 

Anonymous poster hash: 4cdba...d40

Skrevet

Åhh... hørtes koselig ut med små runde bord. Forslaget om svigerforeldre og forlovere var bra. Anbefaler dere ellers til å ikke mikse for mye, men sette folk som trives sammen rundt de andre bordene. Har selv vært i selskap hvor flere av de andre ikke er interessert i å snakke med nye mennesker, og da blir det lange timer.



Anonymous poster hash: 247c4...ce3
Skrevet

 

Åhh... hørtes koselig ut med små runde bord. Forslaget om svigerforeldre og forlovere var bra. Anbefaler dere ellers til å ikke mikse for mye, men sette folk som trives sammen rundt de andre bordene. Har selv vært i selskap hvor flere av de andre ikke er interessert i å snakke med nye mennesker, og da blir det lange timer.

 

Anonymous poster hash: 247c4...ce3

Enig med denne:) Skal det bli god stemning kan man ikke satse på at alle skal få nye venner akkurat denne dagen.

Men ja, ville nok ha foreldrene der. Og veldig fint med runde bord:)

 

 

Anonymous poster hash: 0796b...216

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...