Gå til innhold

Dere som hadde trille man kunne sette bilstolen fast på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere vanlig vogn i tillegg?

Hvis ikke, hvordan var det å gå tur ol.?

Var det praktiskt å ikke ha "skikkelig" vogn i tillegg?

Anonymous poster hash: c3b9f...050

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde vogn som vi kunne sette bilstolen på. Helt greit for en rusletur i byen men ikke for lengre turer. Babyen sitter ikke sååå komfortabel i den og kan ikke ligge flat på ryggen hvis den vil sove. Vognen vi hadde kunne bygges om til vanlig ila av et minutt (Quinny), veldig kjekt.

Skrevet

Man kjøper jo bare et adapter til den vogna man allerede har eller planlegger å kjøpe. Vi har Emmaljunga Mondial og har adapter til å sette Maxicosi bilstol på den. Praktisk for en kjapp tur innom butikken eller lignende. Bruker det aldri på trilleturer, da bruker vi selvsagt bagdelen som er mye mer behagelig for babyen å ligge i :)

Anonymous poster hash: d5283...080

Skrevet

Takk for kjekke svar :D

Anonymous poster hash: c3b9f...050

Skrevet

Har tfk vogn med adapter til bilstol, bruker baggen hjemme og på turer, men bilstol på korte butikk turer.

Anonymous poster hash: 93fbf...cbc

Skrevet (endret)

Har en quinny zapp som er veldig liten å ha med, passer perfekt for korte handleturer. Understellet er lite, så man lett kommer frem i butikkene, og det tar veldig lite plass i bilen. Klikker bare bilstolen på. Kan også bare klikke på den tilhørende vogndelen, slik at det er mer komfortabelt ved lengre handleturer, og man kan legge ryggen helt ned. Meget greit.

(Har aldri min vanlige vogn med i bilen, bruker kun Zapp'en. Jeg kjører ingen steder for å gå på lengre trilleturer, skal jeg trille langt så gjør jeg det hjemmefra. Men Zapp'en er altså ikke egnet for lange trilleturer, nei.)

Endret av LME1001
Skrevet

Hadde buggaboo, så hadde bare adapter til. For bare en kjapp tur på kjøpesenteret var det genialt. Men vognen ble brukt mest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...