Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #1 Skrevet 7. januar 2015 Hva syns dere om den? Og hvordan er de i størrelsen? Anonymous poster hash: 9b3f6...dcf
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #2 Skrevet 7. januar 2015 Har hatt i år. :-) Var veldig fornøyd. Ser ubrukt ut etter 7 måneders bruk av aktiv 2åring. Veldig vanntett (fylte den full av vann i sommer, og den holdt tett:-)). :-) tror den er normal i størrelse (Altså litt stor, slik ytterklær ofte er), vår "normale" toåring brukte størrelse 2, og jeg tror den kommer til å passe på starten av neste vår også. :-) Anonymous poster hash: 78398...de5
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #3 Skrevet 7. januar 2015 Takk for svar Er det sånn nettingfor inni? Anonymous poster hash: 9b3f6...dcf
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #4 Skrevet 7. januar 2015 Har hatt til 4-åring. Følte de var små og trange i størrelsen, måtte kjøpe en størrelse over den vi pleier. Men god dress som vi er fornøyd med. Anonymous poster hash: 49caf...aa6
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #5 Skrevet 7. januar 2015 Ja, jeg synes å huske det. Men ikke i hele dressen tror jeg. Er glatt fôr ved arm-og benåpningene tror jeg. Anonymous poster hash: 78398...de5
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #6 Skrevet 8. januar 2015 Har både dress og helly-tech bukser. Felles for dem er at det går fort hull på dem nede på beina. Buksene er relativt små i str. Dressene er ikke fullt så små i str. Anonymous poster hash: b506f...9a3
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #7 Skrevet 8. januar 2015 Har hatt dressene i str 92- 104 og følt de har vært helt normale i str. Dressen har overlevd to unger veldig fint, så er etter min mening greie på slitestrykke. De har også vært vanntette. Eneste minus er nok at hvis dressen er litt for stor er de litt stive i underarmene slik at ungene har syns dressen har vært ubehagelig. Har i str etter brukt Name IT og er veldig fornøyd med dem også. Name IT dressene er nok mer behagelig å ha på for ungene har ofte ønsket å ta de på. Ungene mine er ikke så glad i å ha på dress. Anonymous poster hash: e2f1c...453
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #8 Skrevet 8. januar 2015 Kjøpt bare HH før, men for noen år siden gjorde de dem om og kvaliteten ble ræva. Hatt hatt tilsammen 5 dresser, 3 forskjellige typer på 3 forskjellige barn. Alle led samme skjebne. Etter bare noen uker var det hull på innsiden av beina. Hver gang på ikke slite stedere. Kjøper aldri HH igjen nå det ikke holder en sesong engang. Anonymous poster hash: b034d...82c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå