Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #1 Skrevet 7. januar 2015 Når jeg fikk sønnen min for 8 år siden gikk ikke ammingen særlig lett. Han var trøtt og slapp, sovnet ofte ved brystet. Etter noen dager hadde han mistet for mye vekt, så da rådet føden meg til flaske. Da ble det også slutt på pupp, for han ville ikke tilbake. Prøvde akupunktur, men ikke noe annet. Nå venter vi nr. 2. Ønsker veldig og amme denne gangen. Så har lest litt. Jeg har såkalte tubebryst/underutviklede pupper (noe jeg har funnet ut av i ettertid). Leser nå at mange med dette problemet har problemer med ammingen pga. ikke nok melkekjertler. Ble litt lei meg, da jeg håpet det skulle gå denne gangen. Men slik nesespray, kan det hjelpe? Det fikk jeg ikke tilbud om sist. Jeg skal ikke ta sorgene på forskudd. Skal prøve denne gangen også. Men dette er jo et problem jeg ikke kan gjøre noe med. Det var litt dumt. Men noen som har vært borti dette selv hvor det har gått helt fint? Anonymous poster hash: 8de60...5d9
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #2 Skrevet 8. januar 2015 Nesespray hjalp ikke stort her. Utdrivningsrefleksen ble bedre men det hjalp ikke på melkemengden og gutten ble ikke fornøyd før han fikk fast føde. I ettertid har jeg skjønte at han gikk konstant småsulten, stakkars. Hadde besten ikke melk fra den ene puppen, litt mer i den andre men aldri nok til å få melkespreng eller lekkasje. Men fullamme skulle jeg jo og han la på seg akkurat nok til at helsesøster ikke reagerte. Kommer til å forsøke amming med neste, men vil innføre flaske tidligere i tillegg dersom jeg får de samme problemene, Anonymous poster hash: 3d355...0ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå