Gå til innhold

Dere som hadde mensen mens dere var gravide..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var den? Helt som vanlig med lik mengde blod? Var noe ulikt?

Anonymous poster hash: 7c2e9...79a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med meg var den så lik at jeg hadde ingen anelser om at jeg var gravid, før et par uker etterpå.. Trodde det var vanlig mens, men da jeg testet syklusen etterpå viste testen gravid 3+. Og da trodde jeg at jeg testet 8 dpo eller noe sånt. 

Anonymous poster hash: 365aa...cbf
Skrevet

Mensen var lik som vanlig mensen. Samme lengde(7 dager) og samme mengde  Og kom til riktig tid hver mnd i 2 mnd. Den tredje mnd uteble den. Da tok jeg en test som ble positiv.. Trodde jeg da var 4 uker på vei. Heldigvis hadde jeg tidlig ul i uke 6 pga tidligere exu. Da viste jo ul at jeg ikke var 6 uker, men ca 14-15 uker på vei. 2 uker etterpå ul sparket det godt i magen og man kunne se det utenpå. Veldig sprøtt :)

Anonymous poster hash: 05872...2b8
Skrevet

Uff jeg lurer på om jeg kan være gravid nå .

Mensen min har kommet 4-5 dager før den skal i 3-4 mnd nå, jeg er kvalm/har halsbrann, puppene mine er sykt ømme og det kommer veske fra ene brystet, og magen min har vokst . men jeg får mensen hver mnd, tok en test i des og den var negativ.

Tør ikke bestille legetime, er redd det bare er inbilling og at legen skal tro jeg er paranoid . haha :P

Ikke hi

Anonymous poster hash: 3ccff...6ac
Skrevet

Jeg hadde menslignende blødninger og de kom til riktig tidspunkt, ingen andre symptomer, så for meg var det en sjokk når legen sa at jeg var hele 20 uker på vei!!! Jeg fikk mistanke da jeg for en gangs skyld forsøkte å sove på magen og kjente en kul. Tenkte faktisk på kreft... Ringte legen dagen etterpå og hun trengte ca 30 sekunder å stille riktig diagnose. :eeeh:

Jeg var 32 år gammel og godt gift, bare at det er sagt. Graviditeten var ikke noe jeg fortrengte, men tanken slo meg aldri, hadde jo mens. Morsomt nok kom en synlig mage 2 uker senere og jeg kjente spark bare dager etter jeg fikk vite det (kanskje var det spark før men i begynnelsen er det jo så svake at det like godt kunne vært luft i magen). Jeg var heldig og hadde helt til slutten ingen graviditetsplager i det hele tatt, bare en mage som vokste jevnt og trutt.

Anonymous poster hash: 2bdc3...1c5
Skrevet

Jeg tar pillen til samme tid (Diane), har hatt vanlig mens og tatt to negative tester. Har nesten ikke hatt sex, men innbiller meg likevel at jeg er gravid . Blir helt gal av det. Skal kjøpe flere tester ..

hilsen paranoid HI

Anonymous poster hash: 7c2e9...79a

Skrevet

Uff jeg lurer på om jeg kan være gravid nå .

Mensen min har kommet 4-5 dager før den skal i 3-4 mnd nå, jeg er kvalm/har halsbrann, puppene mine er sykt ømme og det kommer veske fra ene brystet, og magen min har vokst . men jeg får mensen hver mnd, tok en test i des og den var negativ.

Tør ikke bestille legetime, er redd det bare er inbilling og at legen skal tro jeg er paranoid . haha :P

Ikke hi

Anonymous poster hash: 3ccff...6ac

Ta en ny test i dag.. 😃 ingen lege hadde tenkt det... Med symptomene du har er det naturlig du tenker graviditet ..

Anonymous poster hash: 3c8ef...c9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...