Gå til innhold

Er det helt ulovlig å bruke tights?

Anbefalte innlegg

Gjest 123abc123
Skrevet

Vet det er både umoderne og fælt, spesielt på meg som er lubben.

Men skal ut å reise i morgen, (tre timer bil, fem timer fly, to timer bil igjen) og er gravid i uke

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men skal ut å reise i morgen, (tre timer bil, fem timer fly, to timer bil igjen) og er gravid i uke

Fikk sendt før jeg var ferdig å skrive. Gravid uke 32, og har ingen klær dom passer.

Tenkte svarte tights og lang strikkegenser. Er det helt fy fy?

Anonymous poster hash: d41c0...f16

Skrevet

Loven ang tights gjelder ikke gravide...hvis du kan dokumentere at du er gravid selvfølgelig! Og ikke bare lubben 😉

Anonymous poster hash: 0a539...595

Gjest 123abc123
Skrevet

Fikk sendt før jeg var ferdig å skrive. Gravid uke 32, og har ingen klær dom passer.

Tenkte svarte tights og lang strikkegenser. Er det helt fy fy?

Anonymous poster hash: d41c0...f16

Og skulle ikke være anonym. Gravidhjerne!

Gjest 123abc123
Skrevet

Loven ang tights gjelder ikke gravide...hvis du kan dokumentere at du er gravid selvfølgelig! Og ikke bare lubben 😉

Anonymous poster hash: 0a539...595

Haha, da bør jeg ha helsekortet for gravide godt synlig hele tiden :)

Skrevet

Helt ok! Alt er ok om man er gravid! :-)

Anonymous poster hash: 557b7...c60
Skrevet

Er man gravid er alt lov, det er komfort det eneste som gjelder! Tights er helt ok på gravide.

Jeg er ikke gravid og kjøpte denne på HM i går, utrolig deilig å ha på, like myk og behagelig som en tights, men likevel litt mer enn de tynne tightsene.

http://www.hm.com/no/product/28707?article=28707-C

Anonymous poster hash: e1bfe...8cc
Skrevet

Helt ok! Alt er ok om man er gravid! :-)

Dette er det eneste jeg savner med å være gravid :-)

Anonymous poster hash: cdfb3...9d3

Skrevet

Gå med hva faen du vil! Gravid eller ei!! ;)

Anonymous poster hash: ab19c...919

Skrevet

Sorry, men etter å ha sett bilder av meg selv som gravid og bodde i tights, syns jeg helt ærlig at det burde være en lov mot det :P 

Anonymous poster hash: 61a96...683
Gjest 123abc123
Skrevet

Da blir det tights! (Hvis jeg tør 😂)

Skrevet

Bodde i tights under begge graviditetene. Hadde lange gensere eller strikkejakker over. Følte meg helt ok:) men jeg har ikke gått i det siden da jeg følte det var graviduniformen min.

Anonymous poster hash: cff5b...369

Skrevet

Null problem!

Grunnen til at tights er så omdiskutert er at somme trur det er ei vanleg bukse, og dekkjer ikkje til bakenden med genser, cardigan e.l. Dette resulterer i at Cellulite-Sally, Saggy-Brit og co får fritt spelerom, til allmenn beskuing.

Anonymous poster hash: 3ec1e...b60

Skrevet

Jeg er ikke gravid å går ofte med tights!

Men har lang genser/tunika som dekker rumpen da.

Hadde ikke brydd meg om hva andre mener om hvordan du velger å gå kledd!

Skrevet

Enig med de andre, så lenge man har genser eller tunika som dekker rumpen så er det helt ok å gå med.

Derimot, hvis man går med det med genser til midjen, da er det glattcelle, mat og vann i 90 dager - minst! :P

God tur i tights! :)

Anonymous poster hash: f0674...834
Gjest 123abc123
Skrevet

Haha, Har ikke gått med genser til midjen på femten år og tjue kilo siden, så ingen fare 😂

Skrevet

Enig med de andre, så lenge man har genser eller tunika som dekker rumpen så er det helt ok å gå med.

Derimot, hvis man går med det med genser til midjen, da er det glattcelle, mat og vann i 90 dager - minst! :P

God tur i tights! :)

Nei, nå må jeg gå og legge meg.... BRØD og vann, skulle det stå! ;)

Når jeg tenker etter hadde jeg faktisk tights sist jeg reiste langt i bil også, med lang genser utenpå. Er jo så komfortabelt å reise i.

Genser utenpå tightsen, ikke bilen.... :D

(overtrøtt, har ikke drukket ;) )

Skrevet

Er man gravid er alt lov, det er komfort det eneste som gjelder! Tights er helt ok på gravide.

Jeg er ikke gravid og kjøpte denne på HM i går, utrolig deilig å ha på, like myk og behagelig som en tights, men likevel litt mer enn de tynne tightsene.

Takk for link. Jeg har lett etter slike lenge nå. Husker du hvor på H&M du fant den? Altså i hvilken avdeling?

Anonymous poster hash: 1c61c...2cc

Skrevet

Takk for link. Jeg har lett etter slike lenge nå. Husker du hvor på H&M du fant den? Altså i hvilken avdeling?

Tror de hang ved basic klærne.

Skrevet

Supert - takk igjen. Da blir det H&M i helga ;)

Skrevet

Supert - takk igjen. Da blir det H&M i helga ;)

Oopsies! Jeg leste det som S&M. :danse:  God tur! :-)

Skrevet

Jeg har aldri brukt tigths og har aldri skjønt greia med det. Datteren min på 9 bruker det mye over skjørt og tunikaer men det er fordi hun hater strømpebukser.

Gikk stort sett med gravid-olabukser eller kjoler når jeg var gravid. Men det er 10 år siden så kan ikke huske at tigths var i vinden da.

Men for all del gå med akkurat hva du vil. ☺☺

Anonymous poster hash: fba13...302

Skrevet

Hvordan har hi fått det for seg at det er ulovlig med thigts???

Asså, det er et heilt vanlig plagg.

Man trenger ikke velge hvite, leopardnønstrede, eller treningsthigts, men en enkel sort thigts ned en pen overdel som går nedom rumpa er da heeeeeeeelt innafor. Legge litt tanke i overdel og sko.

Jeg bor i thigts og det er så godtm og behagelig, og pent. Har stort sett kjoler/tunikaer over. Ser meget vellkledd ut.

-om jeg må få se det selv

Anonymous poster hash: 2e239...492

Skrevet

Har en merkelig kropp, lårene er for store i forhold til rumpa så ingen dongeribukser passer meg, de bare sklir ned. Kan ikke bruke belte da buksene for det sklir ned. Så går stort sett bare med tights. Dekker rumpa med lange gensrer. Bryr meg ikke om hva andre syns.

Anonymous poster hash: b97c9...dc7

Skrevet

Tights er da helt in nå det. De som ikke vet det er nok ikke de som henger mest med for å si det slik.

Men lang genser e.l passer best til :-)

Anonymous poster hash: fb402...c05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...