Gå til innhold

Dere som lever med "vanskelige" menn. Hva er det mest....

Anbefalte innlegg

Skrevet

ufine han har gjort mot deg?

Lista mi er så lang at jeg ikke orker å rippe opp i alt...

Å få datteren vår som da var 5 til å slå opp med meg (etter 7 års samliv) fordi han mente jeg ville høre mer på henne enn på han er noe av det verste. Ho kom og sa " Pappa vil ikke være kjæresten din lengre" mens han sto i trappa og lyttet etter reaksjonen min.

Lista er så lang at jeg ikke orker å rippe opp i all jævelskapen han gjorde mot meg de årene vi var sammen.

Hører med til historien at vi ble sammen igjen fordi jeg lovet å "være snill" mot han, rose han, skryte av det han gjorde, møte han i gangen med suss og klem da han kom hjem fra jobb, ikke ha kontakt med diverse venninner han ikke likte osv.

For et år siden  tok familien min affære og backet meg opp så jeg kunne forlate han.

Måtte gjøres så listig at han faktisk trodde jeg gjorde det for å være snill mot han  jeg endelig hadde innsett at jeg ikke var bra nok for han...

Skjønner ikke at han kunne bryte meg så fullstendig ned uten at jeg så det selv.

Da jeg etter bruddet leste om psykopater ble jeg skremt over å kanskje ha levd med en.

Anonymous poster hash: 09e47...6eb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars jente.😰

Min var til sammenligning snill.

Han røykte inne, brukte pengene på tull og var "sønnen" min.

Jeg hadde ansvar for alt, han spilte Playstation.

Anonymous poster hash: 0fbcc...1dd

Skrevet

Han er en eks nå, men han gjorde mye fælt. Jeg har også lest om psykopater og han passer godt til det meste jeg har lest om det..

Han var egentlig ikke voldelig, det gikk mer på det psykiske. Jeg var ikke verdt noen ting, jeg kunne ingenting, ingen kunne like meg, han ble ofte sint på meg uten at jeg visste hva jeg hadde gjort og da straffet han meg ved å ikke snakke til meg- og det resulterte i at jeg gikk på nåler hele tiden, han forventet at jeg skulle ha huset i tipp topp stand, jeg måtte stå for all handling og matlaging, jeg fikk ikke treffe venner, han pirket på utseende mitt- jeg måtte bla være nybabert hver kveld, han tjener millioner- men jeg måtte bruke alle pengene mine på mat og slikt- gikk jeg tom for penger måtte jeg be foreldrene mine om hjelp, han brukte som sagt ikke vold egentlig- men han kunne holde meg inntil veggen og slå i veggen ved siden av hodet mitt- det resulterte i merker i veggen..Han knuste pcen min, han ble rasende da jeg gikk på krykker og gips fordi jeg ikke gjorde noe i huset- som å vaske vinduer og gulv. Osv..

Jeg var så psykisk knekt at jeg seriøst vurderte å ta livet mitt, det tok tid å komme meg vekk og jeg er fremdeles preget av det..

Anonymous poster hash: 7a5f7...548

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...