Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #1 Skrevet 7. januar 2015 Med jevne mellomrom dukker det opp prikker på ene armen på en bestemt plass, ser ut som blodutredelse, ikke noe allergi..... Hva kan dette komme av??? Begynte å tenke istad og da slo det meg at kanskje det er siden jeg bruker å bære bilstolen med babyen i på armen(veier vell 8 kilo til sammen....), men har noen få prikker på andre armen også... og hvorfor i alle dager skulle jeg få blodutredelse av det?Tåler jeg ingenting?! Dårlig bilde, men vises litt da.... Anonymous poster hash: 3efe9...a73
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #2 Skrevet 7. januar 2015 nobody? Anonymous poster hash: 3efe9...a73
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #3 Skrevet 7. januar 2015 Holder en knapp på bilstol-teorien Jeg kan også bli slik av å bære tunge ting slik. Var ille hos meg før, fikk merker av ingenting. Bedre nå - dvs. nå får jeg alle mulig andre prikker og utslett, men det er det ingen som vet hva er (det siste hadde egentlig ikke noe med saken å gjøre ) Anonymous poster hash: 49b47...52a
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #4 Skrevet 7. januar 2015 okei satser på det da, hvis jeg googler får jeg bare skummelheter opp:P Anonymous poster hash: 3efe9...a73
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #5 Skrevet 7. januar 2015 Google er ikke alltid en venn Sier jeg som googler hver eneste dag for tiden.... ha-ha (med god grunn da, legene vet ikke noe om det som feiler meg) Anonymous poster hash: 49b47...52a
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #6 Skrevet 7. januar 2015 Jeg blir sånn av å bære bilstolen.. Anonymous poster hash: 05c4a...fd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå