Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #1 Skrevet 7. januar 2015 Jeg drikker aldri sjokomelk ellers men nå i graviditeten er jeg avhengig. Mangler jeg kalsium hadde jeg vel vært hekta på melk generelt...Merkelig hvordan kroppen er! Anonymous poster hash: ca069...596
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #2 Skrevet 7. januar 2015 Drakk store mengder sjokolademelk i mitt andre svangerskap, ca 1,5 liter om dagen. Om det er så sunt er jo en annen sak.. Anonymous poster hash: e1581...65a
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #3 Skrevet 7. januar 2015 Jaaaa!! Må ha :-) Anonymous poster hash: 3f827...7eb
nurantowen Skrevet 7. januar 2015 #4 Skrevet 7. januar 2015 Jeg var hekta på Litago sjokolademelk i mitt første svangerskap, men hadde HG, så det var det eneste jeg fikk i meg. Behovet etter sjokolademelk ga seg fort etter fødsel.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #5 Skrevet 7. januar 2015 Men vet dere hvorfor vi bare må ha det? Har jo aldri lyst på det ellers! Anonymous poster hash: ca069...596
FruMille Skrevet 7. januar 2015 #6 Skrevet 7. januar 2015 Oh yes, her går det i Litago drikker det aldri ellers,men nå må jeg ha det
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #7 Skrevet 7. januar 2015 O boy her. Herregud sååå digg!! Anonymous poster hash: a9946...685
MammantilNurket Skrevet 7. januar 2015 #8 Skrevet 7. januar 2015 Jeg er laktoseintolerant. Under graviditeten forsvant det og jeg hadde dilla på ALT sv meieriprodukter: kefirmelk, den sjokolademelken i slike små kartonger med sugerør, bananmilkshake, iskrem i alle smaker, youghurt, kvarg, ost ... Laktoseintoleransen kom tilbake umiddelbart etter at Nurket ble født.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #9 Skrevet 7. januar 2015 Jaaa, måtte ha i forrige svangerskap. Men KUN de små sjokomelka. De liters kartongene var ikke gode Anonymous poster hash: bf7ee...00f
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #10 Skrevet 7. januar 2015 Jeg hadde det i første svangerskap. Var stort sett det eneste jeg fikk i meg. Drakk gjerne 2-3 liter hver dag. Mer også enkelte dager. O'boy, Litago, Sjokomelk, Q-sjokomelk... Alt gikk ned på høykant så lenge det var melk med sjokoladesmak.Nå er jeg gravid igjen, og så tenkte jeg å lage meg litt sjokolademelk. Jeg gjør det fra tid til annen, men sjelden til vanlig. Den smakte altså dritt. Nå er jeg kommet lengre uti svangerskapet, og kjenner trangen er smått tilbake. Men, stort sett går det i sukkeresker - helst Gomp gelèfrukter... Mmm.... Anonymous poster hash: d14d7...ad5
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #11 Skrevet 7. januar 2015 Jeg hadde det i første svangerskap. Var stort sett det eneste jeg fikk i meg. Drakk gjerne 2-3 liter hver dag. Mer også enkelte dager. O'boy, Litago, Sjokomelk, Q-sjokomelk... Alt gikk ned på høykant så lenge det var melk med sjokoladesmak. Nå er jeg gravid igjen, og så tenkte jeg å lage meg litt sjokolademelk. Jeg gjør det fra tid til annen, men sjelden til vanlig. Den smakte altså dritt. Nå er jeg kommet lengre uti svangerskapet, og kjenner trangen er smått tilbake. Men, stort sett går det i sukkeresker - helst Gomp gelèfrukter... Mmm.... Anonymous poster hash: d14d7...ad5 Kan forresten legge til at jeg totalt gikk opp 6 kilo, så ingen skummel vektøkning grunnet sjokolademelk i hvert fall ;-) Anonymous poster hash: d14d7...ad5
MammantilNurket Skrevet 7. januar 2015 #12 Skrevet 7. januar 2015 Jeg hadde det i første svangerskap. Var stort sett det eneste jeg fikk i meg. Drakk gjerne 2-3 liter hver dag. Mer også enkelte dager. O'boy, Litago, Sjokomelk, Q-sjokomelk... Alt gikk ned på høykant så lenge det var melk med sjokoladesmak. Nå er jeg gravid igjen, og så tenkte jeg å lage meg litt sjokolademelk. Jeg gjør det fra tid til annen, men sjelden til vanlig. Den smakte altså dritt. Nå er jeg kommet lengre uti svangerskapet, og kjenner trangen er smått tilbake. Men, stort sett går det i sukkeresker - helst Gomp gelèfrukter... Mmm.... Anonymous poster hash: d14d7...ad5 Kan forresten legge til at jeg totalt gikk opp 6 kilo, så ingen skummel vektøkning grunnet sjokolademelk i hvert fall ;-) Anonymous poster hash: d14d7...ad5 Imponerende Jeg la på meg ni - ingen grunn til bekymring.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #13 Skrevet 7. januar 2015 Jeg hadde det i mitt 2. svangerskap, og selvfølgelig vistes alt sukkeret i urinen og jeg måtte ta sånn diabetes-test, som selvsagt var negativ, men fytterakkern, den sukkergugga man måtte drikke der, kurerte meg Anonymous poster hash: bf544...18c
hilde og gutta Skrevet 7. januar 2015 #14 Skrevet 7. januar 2015 Et av symtomene jeg har på graviditet er at jeg jag drikke o`boy hele tiden. Värt gravid 4 ganger og samme saken vär gang. Drikker det aldrig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå