Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #1 Skrevet 7. januar 2015 De aller aller fleste muslimer er helt vanlige mennesker. Men hvorfor er de passive godtar at der bombes og dreper i Islams navn? Anonymous poster hash: b3064...4fa
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #2 Skrevet 7. januar 2015 Men kjære vene, hva skal de gjøre da? Gå i rosetog hver gang en terrorist slår til? Den vanlige muslim er i mot terror og det vet de fleste oppegående mennesker selvom de ikke går i rosetog hver dag Anonymous poster hash: d02d5...676
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #3 Skrevet 7. januar 2015 Fordi de innerst inne syns det er ok vel Anonymous poster hash: 01442...b1b
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #4 Skrevet 7. januar 2015 Fordi de innerst inne syns det er ok vel Anonymous poster hash: 01442...b1b Det gjør de ikke! Flere land i Midtøsten samarbeider sammen med USA mot IS. Den arabiske liga var fort ute idag og fordømte angrepet i Paris. Anonymous poster hash: d02d5...676
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #5 Skrevet 7. januar 2015 Hvorfor følger du ikke med? De gjør absolutt det! Anonymous poster hash: 9075c...21a
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #6 Skrevet 7. januar 2015 De har vel gått i protesttog/fakkeltog i Oslo? Anonymous poster hash: f4ea3...469
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #7 Skrevet 7. januar 2015 Tror ikke du har fulgt helt med. Anonymous poster hash: 77d03...09e
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #8 Skrevet 7. januar 2015 Men kjære vene, hva skal de gjøre da? Gå i rosetog hver gang en terrorist slår til? Den vanlige muslim er i mot terror og det vet de fleste oppegående mennesker selvom de ikke går i rosetog hver dag Anonymous poster hash: d02d5...676 Ja, hvorfor ikke? Det gjorde jo nordmenn da abb slo til. Det ble jo en stor oppstandelse. (Heldigvis). Derfor er det helt på sin plass at muslimer gjør det samme nå. Eller mener du at det ikke vil la seg gjennomføre? Hvorfor? Fordi muslimer da må gå i rosetog hver dag? Sier ikke det sitt? Anonymous poster hash: ca6e6...b6a
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #9 Skrevet 7. januar 2015 Det var stusselig få muslimer i fakkeltoget...... Anonymous poster hash: 3f675...c5e
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #10 Skrevet 7. januar 2015 Det var stusselig få muslimer i fakkeltoget...... Anonymous poster hash: 3f675...c5e Tror du at du kan se utenpå alle hvilken religion de bekjenner seg til? Anonymous poster hash: f5762...ace
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #11 Skrevet 7. januar 2015 De GJØR jo det. Det har vært markeringer mot dette verden over idag, og der har det også vært mange muslimer! Anonymous poster hash: 904ee...1c8
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #12 Skrevet 7. januar 2015 Ikke veldig mange etniske nordmenn i Oslo som er muslimer.... Anonymous poster hash: 3f675...c5e
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #13 Skrevet 7. januar 2015 Ikke veldig mange etniske nordmenn i Oslo som er muslimer.... Anonymous poster hash: 3f675...c5e Men plenty av andre usynlige. Anonymous poster hash: f5762...ace
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #14 Skrevet 7. januar 2015 Jeg skjønner hvordan du tenker, hi. Hvorfor ser vi ikke at de vanlig muslimene, mannen i gata, protestere? Hvorfor ser vi ikke imamene og andre muslimske ledere stå opp og tale ekstremistene imot? Jeg spurte i en annen tråd også, men følte ikke jeg fikk noe skikkelig svar, annet enn at de har gjort det. Men i såfall, hvorfor hører ikke ekstremistene på sine ledere? Eller er det mediene som ikke vil vise at den muslimske verden tar avstand? Jeg vet ikke. Mange spørsmål. Selv tror jeg IKKE at vanlige muslimer støtter slike terrorhandlinger som i dag. Anonymous poster hash: 6729e...565
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #15 Skrevet 7. januar 2015 Jeg tror ikke de støtter alle terrorhandlinger. Men ser for meg at mange lot seg provosere av han tegneren eller hva han er. Og derfor syntes det var greit. Anonymous poster hash: 1de4d...ca3
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #16 Skrevet 7. januar 2015 Den vanlige muslim støtter overhodet ikke ekstremisme. Den vanlige muslim er minst like fredsæl som meg, og religionen islam fordømmer handlinger som den som ble begått i dag. Ekstremisme er ekstremt og farlig uansett hvilket ansikt den har. Anonymous poster hash: 493ef...d84
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #17 Skrevet 7. januar 2015 Det er forferdelig det som har skjedd i Frankrike, men det må ikke glemmes at terroren rammer muslimske land mye hardere enn vesten, nylig ble 145 barn slaktet brutalt i Pakistan, daglig drepes det i religionens navn i Syria, Irak og Afganistan. Hvordan kan man da tro at de fleste muslimer støtter eller er enig med terrorister? Ingen er vel enig i at de selv og deres barn bør drepes, for det er ingen som kan føle seg trygge bare for de selv er muslimer, de sparer ikke sine "egne" og det bør være bevis nok for at vi ikke støtter dem. Anonymous poster hash: 83a19...2cf
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #18 Skrevet 7. januar 2015 Dersom de tar avstand fra handlingene, så bør de jo åpne munnen og si noe! Men det er stort sett tyst. Enten er de innerst inne enige, eller så er de livredde for å si noe i frykt for represalier. Anonymous poster hash: 1b17d...9a9
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #19 Skrevet 7. januar 2015 Her er det mange som overhodet ikke følger med på hva som skjer, og som er raske til å dømme folk... Anonymous poster hash: f683b...6d2
Novemberdama Skrevet 7. januar 2015 #20 Skrevet 7. januar 2015 Skulle muslimene gå i rosetog hver gang islamister fant på noe spik hadde de hatt god kondis!!!
lover Skrevet 7. januar 2015 #21 Skrevet 7. januar 2015 Av de 11 millioner flyktninger som flykter fra Syria er det nok en god del muslimer er det ikke? De fleste av disse terrorhandlingene til IS og Taliban foregår ikke i vestlige verden, men i den muslimske verden. Det er nok mye uenighet innad i religionen om hvordan livet skal leves og hvordan landene bør styres.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #22 Skrevet 8. januar 2015 Tror dere VG gidder å skrive en artikkel om et "rosetog" i Teheran, Kairo eller Ankara? Ser stadig protester mot IS her i Tyrkia, men tviler på at det kommer frem til norske medier. Når det er sagt så kjenner jeg mange muslimer som ikke ser på desse terroristene som muslimer men som en gruppe som er betalt for å ødelegge for andre. Anonymous poster hash: 4925e...f6d
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #23 Skrevet 8. januar 2015 Den dagen muslimene godtar at også de, i likhet med alle (alle, faktisk!) andre, må finne seg i å bli kritisert, harselert med og tøyset med, tror jeg mye "ordner seg". I den vestlige, demokratiske verden, og i uttrykksfrihetens navn, må man faktisk regne med slikt, og muslimene kan ikke behandles som hellige kuer. Anonymous poster hash: 147dd...fea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå