Gå til innhold

Bugaboo-mafiaen er så klisje😁

Anbefalte innlegg

Skrevet

De jeg kjenner som har Bugaboo-vogn er så begeistret og opptatt av å skryte av vognen at det grenser til religion. Det er den store IT-vogna, og den er sååå perfekt for alt slags føre, og den er bare sååå god på alle måter. Vurderte den srlv, men var ikke fornøyd. Fant en annen som jeg er mye mer fornøyd med. Bugaboo er god den, men mye av hypen er pga utseende på den, den tiltrekker seg designberter.

Dagens påstand.

Anonymous poster hash: 7c695...9ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nuvel... Jeg er designberte jeg, og har hatt den vogna og hatet den. Ga den bort for å bli kvitt den fortest mulig. Nå har jeg en Simo fra 90-tallet:)

Skrevet

Jeg er også designberte, ikke ment nedlatende! Men jeg evner kritisk tenkning, og takler å si høyt at jeg er misfornøyd med noe ved en vogn. Men disse bugaboo-damene jeg har med å gjøre er så veldig, veldig fornøyde med ALT ved den vogna. Må le litt, for det er så påtatt.

hi

Anonymous poster hash: 7c695...9ee

Skrevet

Jeg synes den er forferdelig stygg

Anonymous poster hash: d6b57...f8b

Skrevet

Jeg har den til tvillingene mine, men har aldri vært med på å hype den opp. Men hvis noen skulle spørre ville jeg si at bedre vogn finnes ikke, i hvert fall ikke tvillingvogn. Har hatt andre gode vogner til de andre barna mine, men ingenting kan måle seg med bugabooen.

Kjenner ikke til "religionen" som du refererer til, men jeg ville tilhenger tid smelle 15000kr på bordet for den igjen;)

Anonymous poster hash: d21e2...993

Skrevet

Jeg har den til tvillingene mine, men har aldri vært med på å hype den opp. Men hvis noen skulle spørre ville jeg si at bedre vogn finnes ikke, i hvert fall ikke tvillingvogn. Har hatt andre gode vogner til de andre barna mine, men ingenting kan måle seg med bugabooen.

Kjenner ikke til "religionen" som du refererer til, men jeg ville tilhenger tid smelle 15000kr på bordet for den igjen;)

* til enhver tid..

Skrevet

Den er jo so last year! 

Anonymous poster hash: c6cec...b7f
Skrevet

Jeg har boogaboo buffalo, og er kjempefornøyd med den. Jeg valgte den IKKE pga design, for jeg synes ikke den er spesielt mye finere enn andre vogner. Jeg ER dog veldig fornøyd med funksjonaliteten. Det er dog i mine øyne et poeng at jeg har Buffalo, ikke Cameleon. Buffaloen har bedre forhjul, som gjør at den faktisk ER god på det meste av terreng og føre. Cameleonen har alt for små forhjul, og jeg ser ofte at folk til og med sliter med å komme seg opp og ned av fortau pga forhjulene. 

Men hva du tenker om mitt valg av vogn, HI, det kjenner jeg at betyr fryktelig lite altså. Jeg er fornøyd med min, og håper for din del at du er fornøyd med din vogn. Så enkelt er det. 

Anonymous poster hash: 40023...5cb
Skrevet

Jeg hadde denne vognen til barn nummer 2, og elsket den. Og prøvde en del forskjellige til barn en, for var liksom ingen jeg ble skikkelig fornøyd med. Men bugaboo var jeg veldig fornøyd med. Og den står fortsatt i boden, selv om barnet er 7 år, og jeg 36 år og singel. Så er jo ikke store sjansen for at jeg trenger den igjen.

Anonymous poster hash: 2c3a0...eef
Skrevet

Jeg hadde den til gutten og var knallfornøyd. Kjøpte ikke den fordi den var kul, men fordi den var liten nok til å passe i bilen og på avsatsen vår og oppfylt våre andre kravspesifikasjoner ift brukervennlighet, mulighet til å snu barnet mot oss, design (liker stramt design selv og mannen ville ikke ha "damevogn") og mulighet til å ha bærekoffert for å ta den på flyet (var like før smartpack kom ut, og vi flyr mye pga familie i utlandet).

Hva andre syntes om vognen var meg fryktelig likegyldig.

Anonymous poster hash: 95b2d...c8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...