Gå til innhold

Uff..aldri mer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke hatt noe særlig god økonomi siden i vår og endelig begynner økonomien å bli bedre pga. jobbendringer og andre ting.

Det er så fælt å være fattig...aldri ha råd til noen ting. Aldri kino, aldri cafe, til og med vanskelig å få kjøpt gaver til bursdager :( . Det går hull i egne klær...men man kan ikke kjøpe nye for det er bare barnas klær som prioriteres.

Fikk kjøpt meg ny mobil og ny pc til mannen i dag...penger er ikke alt, men det er veldig veldig kjekt å ha! Skammer meg nesten over å være så glad for penger. Følte ikke jeg fikk kjøpt det ungene ønsket seg til jul, så de fikk velge fritt en leke hver i lekebutikken. Gjett om de var fornøyde!

Vi er likevel fornuftige og fikk kjøpt litt klær på salg og de tingene vi har kjøpt er ting vi har trengt leeeeenge. Og all regningene ble betalt først.

Håper vi aldri blir så fattige igjen...

Anonymous poster hash: bc58b...835
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldig for dere at dere har det bedre nå :) Penger er absolutt ikke alt, men mange hadde hatt et lettere og mindre bekymringsfullt liv med litt større inntekt :) 

Anonymous poster hash: 79ccd...3d7
Skrevet

Du skal ikke skjemmes over det jeg har vært dær og det er jævlig, kos dere med den nye økonomiske situasjonen.

Skrevet

Dere kunne ikke kjøpe fine nok julegaver i desember og i januar kan du kjøpe mobil og pc?

Fattige siden i vår!?

Jeg skjønte ikke helt dette innlegget,tror jeg..

Anonymous poster hash: 62605...b02

Skrevet

Orden på økonomien på mindre enn en måned?

Dere var fattige i jula og du fikk ikke kjøpt det du ville i julegaver.

Nå har du kjøpt mobil,pc, betalt alle regninger og barna fått velge hva de ville i lekebutikk.

Vant dere i Lotto i helgen eller?

Hvorfor plutselig så rike rett etter jul?

Anonymous poster hash: b10c9...169

Skrevet

Dere kunne ikke kjøpe fine nok julegaver i desember og i januar kan du kjøpe mobil og pc?

Fattige siden i vår!?

De har vært fattige siden i vår, men nå i januar bedret økonomien seg. Sånn forsto jeg det, hvert fall.

Anonymous poster hash: 30337...f7b

Skrevet

De som sier at penger ikke betyr noe for dem, har nok aldri opplevd å ikke ha altfor lite av dem.

Jeg tenker mye mer på hva jeg kunne ha kjøpt og hva jeg ikke har råd til i 'trange tider'.

Nå har vi heldigvis helt grei økonomi, og da slipper man mange bekymringer!

Skrevet

Fattige siden i vår!?

Har du tenkt tanken at siden det står i hi at jobbsituasjonen er forandret har de mer penger i januar enn i desember, kanskje hi fikk ny jobb i desember og fikk første lønn nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...