Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #1 Skrevet 7. januar 2015 Jeg har en mann som aldri kan bestemme seg angående hvilken type jobb han vil ha...passer liksom ikke inn noen steder og finner alltid feil med alt og alle. Det er rett og slett utrolig slitsomt å hele tiden være på jobbjakt og ikke minst høre på at han klager. Han har vært arbeidsledig i et helt år nå i forhåpning om at han skal klare å grine seg til arbeidsavklaringspenger, men som legen påpeker så er han jo ikke syk og han har en utdannelse som gjør at han kan tjene godt og utvikle seg noe som ikke er alle forunt. Men altså... samtidig som han plager legen sin med dette i et års tid skal han ha vært på jobbjakt, det har iallefall vært det vi ble enig om. Han sier at han har søkt på altmulig men skylder på tregt marked osv. I går var jeg inne og så etter stillinger for til han, så da en jobb han sier at han har søkt på som har en annengangs utlysning pga for få eller ikke kvalifiserte søkere. Jeg spurte igjen om han har søkt, noe han sier..så gjør jeg det som er litt snikete... Jeg sender inn cv'en hans og gjett hvem som ringte i dag og kallte han inn til intervju i morgen? joda det stemmer.. Så har han løyet for meg? Han virket ikke særlig fornøyd ed utviklingen her nå, men han kan jo ikke spørre meg rett ut hvor de har fått cv'en hans fra...så... Nå tror mistenker han sikkert meg og jeg mistenker han for å ikke være ærlig om det siste året der han liksom skal ha vært på jobbjakt.. Anonymous poster hash: eada1...361
Giss Skrevet 7. januar 2015 #2 Skrevet 7. januar 2015 Jeg har en mann som aldri kan bestemme seg angående hvilken type jobb han vil ha...passer liksom ikke inn noen steder og finner alltid feil med alt og alle. Det er rett og slett utrolig slitsomt å hele tiden være på jobbjakt og ikke minst høre på at han klager. Han har vært arbeidsledig i et helt år nå i forhåpning om at han skal klare å grine seg til arbeidsavklaringspenger, men som legen påpeker så er han jo ikke syk og han har en utdannelse som gjør at han kan tjene godt og utvikle seg noe som ikke er alle forunt. Men altså... samtidig som han plager legen sin med dette i et års tid skal han ha vært på jobbjakt, det har iallefall vært det vi ble enig om. Han sier at han har søkt på altmulig men skylder på tregt marked osv. I går var jeg inne og så etter stillinger for til han, så da en jobb han sier at han har søkt på som har en annengangs utlysning pga for få eller ikke kvalifiserte søkere. Jeg spurte igjen om han har søkt, noe han sier..så gjør jeg det som er litt snikete... Jeg sender inn cv'en hans og gjett hvem som ringte i dag og kallte han inn til intervju i morgen? joda det stemmer.. Så har han løyet for meg? Han virket ikke særlig fornøyd ed utviklingen her nå, men han kan jo ikke spørre meg rett ut hvor de har fått cv'en hans fra...så... Nå tror mistenker han sikkert meg og jeg mistenker han for å ikke være ærlig om det siste året der han liksom skal ha vært på jobbjakt.. Anonymous poster hash: eada1...361 Stor klem herfra! Det høres ut som om han har andre ting han sliter med. Dårlig selvbilde? Prestasjonsangst? Noe tredje? Jeg er ikke ekspert på sånt men jeg har sett det samme hos min Xmann. Kanskje du kan få ham med på noe parterapi av en art? Når man ikke greier å stole på hverandre bærer det lukt inn i problemer i parfoholdet... Da vil det også være mulig for deg å bringe noen av disse ting på banen for det kan hende at det er enklere å få snakket skikkelig om det med en upartisk tredjepart til stede.
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 7. januar 2015 #3 Skrevet 7. januar 2015 Hah! Fantastisk! Syns du var smart der, jeg Det virker kanskje som om han har blitt bitt av latskapen som gjerne kommer med arbeidsledigheten, han liker å gå hjemme tror jeg (uten at jeg kjenner ham eller egentlig har noen forutsetning for å si det utenom at jeg har sett det skje veldig mange ganger, inkludert med meg selv!) Siden han har vært hos legen, så tviler jeg på at det er depresjon ell som det blir nevnt over..
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #4 Skrevet 7. januar 2015 Hahaha i love You! Utrolig bra gjort. Håper den late mannen din får rumpa i gir å kommer seg ut. Ting blir ikke bedre av å sitte på ræva! Anonymous poster hash: b5db4...dcc
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #5 Skrevet 7. januar 2015 Depresjon eller generell TafattMannfolkSyndrom? Anonymous poster hash: eeded...021
Ooops I did it AGAIN Skrevet 7. januar 2015 #6 Skrevet 7. januar 2015 (endret) Det er vel ikke særlig annerledes å gå arbeidsledig ifht sykemeldt når det gjelder det å 'komme tilbake i jobb'. Det sies jo at svært mange av dem som er sykemeldt over 6 uker ikke kommer seg i jobb igjen. Det var kanskje ikke helt realt gjort av deg, men du kunne jo bare sagt at: hei kjære, jeg så en annonse på en jobb som passer perfekt for deg. Sendte inn cv'en din... håper det var greit... Sånn helt ærlig synes jeg du var tøff og han trengte kanskje et spark bak. Krysser fingrene for at han får jobben:-) Endret 7. januar 2015 av Ooops I did it AGAIN
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #7 Skrevet 7. januar 2015 Haha, det var tøft gjort av deg. Synd han har løyet til deg, håper dere kommer til bunns i det sammen, for uærlighet hører jo ikke hjemme i et forhold. Anonymous poster hash: 4121a...33c
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #8 Skrevet 7. januar 2015 Takk for støtte i mitt noe snikete forsøk på å være jobbsøker på min manns vegne Vi må nok snakke om det på et eller annet tidspunkt, men nå merker jeg at jeg har pratet og pratet med han om alt som er galt med alle andre så lenge at jeg er utslitt og frustrert over hans manglende evne til å sette seg inn i andres ståsted. Jeg har nok mistenkt mer enn en gang at han trives litt for godt hjemme alene om dagene, men vi er i en slik situasjon nå at jeg er gravid med vårt tredje barn og begynner å bli sliten psykisk og fysisk av å kjempe med unødvendige tillegs problemer som at han ikke ønsker å arbeide. Om jeg må på jobb så må han på jobb. Likt skal være likt, og jeg kommer til å sove godt i natt merker jeg. Håper bare han ikke ødelegger intervjuet med vilje eller noe slikt i morgen... Hilsen HI Anonymous poster hash: eada1...361
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå