Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #1 Skrevet 7. januar 2015 Vi har en imponerende familien som jeg ikke vil ha som barnevakt for mine barn uansett hva. Med det mener jeg at jeg ikke vil ha vedkommende alene i samme rom som barna. Mine grunner: Vedkommende har en fortid der det et blitt tillat grov omsorgs svikt og mobbing over flere år av et av sine barn. (Min mening ) vedkommende påstår selv at hun ikke viste noe.. Nåtid så baksnakker hun meg på bygda, såpass ille at jeg ikke tørr Være sosial utenfor jobb passer også munnen min på jobb. Minste barnet blir stresset av henne, siste besøket der prøvde barnet på knappe to år gå 5 gang. Hun har ved noen anledninger stoppet eldste barnet på gaten og proppet på henne masse snop. Midt i uka. Barnet sliter med å spise nok vanlig mat og dette ødelegger! Dette er så klart en kort versjon, og jeg ønsker ikke fortelle veldig detaljert. Men så kommer problemet mitt, min mann vil svært gjerne bruke henne som barnevakt og mener jeg er vrang og har særegne kriterier for barnevakt. 1. Ønsker vedkommende skal vise interesse for barna 2. Barna skal føles seg trygg 3. Jeg ønsker føle meg trygg på barnevakten. Hvordan ta opp igjen diskusjonen og er det kun jeg som er vrang eller har jeg "rett" Anonymous poster hash: c8a8d...486
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #2 Skrevet 7. januar 2015 Imponerende = i Anonymous poster hash: c8a8d...486
Elsker livet Skrevet 7. januar 2015 #3 Skrevet 7. januar 2015 Føler du deg ikke trygg skal du selvsagt ikke bruke vedkommende som barnevakt. Det samme gjelder om mannen eller barnet ditt ikke føler seg trygg. Det må føles trygt for alle parter.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #4 Skrevet 7. januar 2015 Da fortsetter du å nekte. Du skal være trygg på barnevakten, og barna skal være trygge på vedkommende. Litt av en mann du har - noen trenger å åpne øynene hans om han ikke klarer det på egenhånd... Anonymous poster hash: 08424...742
cecilies mamma Skrevet 7. januar 2015 #5 Skrevet 7. januar 2015 Mannen vil jo, han ser ikke problemet. Og tror at hun vil slutte spørre ettervern om hun bare får lov. Det tviler jeg på, siden jeg vet at dette vil forsterke glansbilde hun har av seg selv. har også fått vite via andre at hun ikke hadde kontroll på eldste da hun var mindre. Dette har hun løyet om til oss! Min ser fremdeles ikke problemet
cecilies mamma Skrevet 7. januar 2015 #6 Skrevet 7. januar 2015 Kan Gjøre alt verre, det er min svigermor det er snakk om og min mann som har fått gjennomgå.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #7 Skrevet 7. januar 2015 Du og mannen må bare si nei. Svigermor her får heller ikke passe barnet vårt. Anonymous poster hash: 29715...c00
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #8 Skrevet 7. januar 2015 Her får heller ikke svigermor passe barnet vårt. Hun lot han være alene ute da han var 2 år, og lot han bade uten tilsyn samme sommer. Hun bare lo av oss da vi sa at hun måtte passe på han. Anonymous poster hash: 13d6c...79e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå