Gå til innhold

Kan disse plagene være allergi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På vinterstid har jeg i perioder problemer med øynene mine. De blir røde og de svir noe helt forferdelig. Synet blir dårligere og det renner litt. Nesa renner også konstant i disse periodene så det ser jo ut som at jeg gråter. Har bare tenkt at jeg har tørre øyne før, men lurer nå på om det kan være allergi eller noe annet? Det er så utrolig plagsomt!

Anonymous poster hash: 6520a...d1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På vinterstid har jeg i perioder problemer med øynene mine. De blir røde og de svir noe helt forferdelig. Synet blir dårligere og det renner litt. Nesa renner også konstant i disse periodene så det ser jo ut som at jeg gråter. Har bare tenkt at jeg har tørre øyne før, men lurer nå på om det kan være allergi eller noe annet? Det er så utrolig plagsomt!

Anonymous poster hash: 6520a...d1a

Jeg syns det høres ut som tørre øyne. Har du vært hos øyelege/optiker som kan mye om tørre øyne og fått hjelp til å finne ut hva du bør gjøre for å behandle det? Ikke bra for øynene å være tørre hele tiden med såpass store plager. 

Det kan selvfølgelig være allergi også, men jeg syns det høres mest ut som tørre øyne.

Anonymous poster hash: 09ea5...4df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...