Gå til innhold

Snapchat..Skjønner ikke helt greia..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat fått meg en konto. Hva er "meningen" sende snap tl alle på lista? En og en av gangen..hvor mange snapper sender dere i løpet av en dag?

Har ei venninne som sender snap hver gang hun gjør noe nytt i løpet av dagen. Type : "Akkurat stått opp", "frokost", "kjører til jobb" "klar for trening", Middagen i dag" "natta" osv.... Det blir litt mye synes jeg, og jeg svarer ikke på noen av de. Skal jeg liksom svare? Får ikke tid til noe annet jeg da...

Anonymous poster hash: 095b1...d83
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En melding hver andre uke og bare til gode venner er mer enn nok.

Anonymous poster hash: 94140...d57
Skrevet

Så 10 om dagen, da er man litt overaktiv? 

Skrevet

Det er jo (heldigvis ;)) ingen fasit på hvordan og hvor ofte man bruker snapchat. Jeg sender ikke alt til alle jeg har på lista, kommer litt an på hva jeg tar bilde av. Noen ganger ser jeg noe morsomt som minner meg om en elelr flere av vennene mine, en intern greie eller noe, og da sender jeg det selvsagt bare til de ;) Bruker snap endel til mannen for å vise hvor jeg er i løypa hvis jeg vet han venter på meg for eks. Sender endel chattemeldinger. Syns det er greit å se når de er lest ;) (ikke alle som har iMessage ;)) Har bare nære venninner og familie på snap da, så da er det liksom nært nok til at jeg vet hva som kan være interessant for dem å motta og ikke ;) Sender ikke snap av hver minste lille ting jeg foretar meg, men det kan vel være noen dager jeg sender flere. Andre dager igjen sender jeg ingenting.

Skrevet

Så 10 om dagen, da er man litt overaktiv? 

Det syns jeg ville vært litt i overkant slitsomt å motta, ja :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...