Gå til innhold

Dress eller todelt til 3,5-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle handle klær på salg til neste vinter, men lurer da på om en 3,5-åring bruker dress eller todelt? Todelt er kanskje best når man ikke bruker bleie lengre?

Anonymous poster hash: 67f14...e26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dress!

Anonymous poster hash: 4da4a...4ca
Skrevet

dress.

Mine på 8 foretrekker enda dress

Anonymous poster hash: 5a0f7...14d
Skrevet

Tusen takk for svar! 👍😊

Anonymous poster hash: 67f14...e26

Gjest Julia1984
Skrevet

Dress....og det hvertfall frem til skolestart

Skrevet

Dress. Men kanskje en ekstra bukse som reserve. En utebukse kan være greit når våren kommer og det er varmt i lufta og kaldt i bakken, spesielt til de som kanskje sitter en del på bakken. Da er det lettere å variere med hvor mye man har på overkroppen - en tykk jakke har man jo uansett.

Anonymous poster hash: f4ac6...540
Skrevet

Vi har begge deler, men dress er absolutt best når det er snø! I allefall om han/hun gjør som min 3-åring og sklir nedover snøen på magen. Da ble det mye snø inni jakka. :P

Anonymous poster hash: 205c8...071
Skrevet

Dress uten tvil.

Anonymous poster hash: 7df51...609
Skrevet

Vi har både dress og bukse og jakke. Det er greit å ha to par her nede i oslotraktene fordi det er så vått og dressene blir jo veldig våte og skitne etter en dag i bhg. Da er det greit å ha en ekstra så man slipper å skynte seg med å vaske og tørke på en kveld. Jeg synes også det er greit å ha en bukse i overgangen. Når det er sol og varmt tar de som regel bare av jakken. Jeg ville foretrukket å bare bruke dressen om vinteren, men som sagt så blir det vått og skittent så da må jeg bruke bukse og jakke..

Anonymous poster hash: c29ba...c18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...