Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #1 Skrevet 7. januar 2015 Faren har flyttet ut og ungen har flyttet inn på soveromme mitt, i dobbelsenga. Jeg ser at dette er fint og trygt for ham. Han er 6 år og synes det er fælt at mamma og pappa skal skilles. Jeg tenker at det er helt greit at han sover sammen med meg. Vi skaper en trygg og god sovesituasjon sammen. Jeg tenker i grunn at han bare kan sove sammen med meg så lenge han vil, til han selv velger å flyttet tilbake til sitt eget rom. Noen som har tanker rundt dette. Rett eller galt av meg? Anonymous poster hash: 4b6bb...931
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #2 Skrevet 7. januar 2015 Ps det er bare oss to som bor her nå. hi Anonymous poster hash: 4b6bb...931
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #3 Skrevet 7. januar 2015 Hvis du synes det er greit, er det greit. På mine reiser som yngre hendte det ofte at jeg sov over hos familier. Og disse sov sammen på madrasser de flyttet inn i stua eller andre rom, dette gjorde de til barna flyttet ut. Helt uproblematisk for barna iallefall. Anonymous poster hash: 7b43e...ce0
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #4 Skrevet 7. januar 2015 Jeg synes det er helt topp, jeg ser at han er trygg og glad, og det er alt jeg vil i denne perioden hvor ellers er engstelig og lei seg. Men ser at mange ikke bil ha ungene sine i senga, og lurte på om det gjalt en slik situasjon også. hi Anonymous poster hash: 4b6bb...931
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #5 Skrevet 7. januar 2015 Jeg synes det er helt greit ☺ Anonymous poster hash: e2973...e34
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #6 Skrevet 7. januar 2015 Hadde nok gjort det samme selv. Men ville vært obs på at det ikke blei senga permanent. Sikkert vanskelig å få en ny mann i senga hvis sønnen har lagt der hver natt i 2 år liksom.. Anonymous poster hash: d0e95...821
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå