ms.Pond Skrevet 7. januar 2015 #27 Skrevet 7. januar 2015 Ikke min smak. Ut over det får folk bestemme selv Bare ha en tanke i bakhodet dersom du skal ha flere barn, tenk om den neste er en gutt. Eller om du innen den tid er møkke lei rosa og blomster. Er det like herlig med den samme vogna da? Hvis ja, go for it. Hvis ikke ville jeg ha valgt en annen.
Elsker livet Skrevet 7. januar 2015 #28 Skrevet 7. januar 2015 Jeg synes den er er kjempesøt. Elsker de gamle 80 talls vognene. Men passer best som finvogn. Måtte ha en vanlig sportsvogn til vårt bruk. Ta en titt på disse da: https://www.google.no/search?q=inglesina&client=ms-android-samsung&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=LA-tVPzEEMz2O8mKgUA&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=360&bih=297 Anonymous poster hash: ec2a1...9eb Nå er jeg ufin, men de er grusomme med mindre du har ullhatt med siklesnor, kåpe med skulderklaffer, kniplingsskjerf i halsen og gammeldagse sorte snørestøvletter. Babyen som ligger i vogna bør også ha lang hvit blondekjole til 2 årsalderen uavhengig av kjønn. Ser noen av de fine byfruene med burberrrykåpe slite seg fremover over alle fortauskantene i byen. Det er ingen god kombinasjon med alle brosteinene og de tynne hælene på skoene deres, men de har i det minste en solid vogn å støtte seg på.
Urwa Skrevet 7. januar 2015 #29 Skrevet 7. januar 2015 Synes den var søt jeg😊 En vogn skal du velge etter ditt ønske ikke andres😉 Og hadde alle likt det samme hadde det vært kjedelig😜
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #30 Skrevet 7. januar 2015 Jeg synes den er er kjempesøt. Elsker de gamle 80 talls vognene. Men passer best som finvogn. Måtte ha en vanlig sportsvogn til vårt bruk. Ta en titt på disse da: https://www.google.no/search?q=inglesina&client=ms-android-samsung&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=LA-tVPzEEMz2O8mKgUA&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=360&bih=297 Anonymous poster hash: ec2a1...9eb Nå er jeg ufin, men de er grusomme med mindre du har ullhatt med siklesnor, kåpe med skulderklaffer, kniplingsskjerf i halsen og gammeldagse sorte snørestøvletter. Babyen som ligger i vogna bør også ha lang hvit blondekjole til 2 årsalderen uavhengig av kjønn. Ser noen av de fine byfruene med burberrrykåpe slite seg fremover over alle fortauskantene i byen. Det er ingen god kombinasjon med alle brosteinene og de tynne hælene på skoene deres, men de har i det minste en solid vogn å støtte seg på. Selv om jeg synes de har sjarm betyr ikke det hat jeg vil ha den selv. I den gammeldagse verdenen du beskriver hadde det vært fint, men jeg måtte ha en vanlig sportsvogn til vårt klima. Helt Okey at andre ikke deler min smak, det gjør ingenting. Jeg synes fortsatt vognene er sjarmerende. Minner om de som vi selv ble trillet i som små Anonymous poster hash: ec2a1...9eb
Roheryn Skrevet 7. januar 2015 #31 Skrevet 7. januar 2015 Nærmest kvalmende søt 😛 Men emmaljunga gir jeg tommel opp for, vår gikk uendelige mil i all slags vær og er stadig like fin. Litt tung, men til gjengjeld romslig og robust ☺ (tror den heter smart duo eller noe, 2007-modell)
the amazing spidermamma Skrevet 7. januar 2015 #32 Skrevet 7. januar 2015 Tipper mannen din gleder seg skikkelig til trilletur med den der :-)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #33 Skrevet 7. januar 2015 Grusomt stygg! Ser ut som noe billig dritt. Like stygg som hvit barnevogn Anonymous poster hash: 16408...71d
sug lut Skrevet 7. januar 2015 #34 Skrevet 7. januar 2015 Hvordan ei vogn kan være mer enn en praktisk gjenstand som gjør livet lettere overgår min forstand. Det eneste som er verd å vurdere på ei vogn er om den har gode bruksegenskaper, komfort og trygghet for ungen.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #35 Skrevet 7. januar 2015 Rosa vogner vil bli fort skitne, det er ukult for mannen, kjipt hvis man plutselig får en gutt gang nr to eller babyen plutselig viser seg å være en gutt. Den kan bli vanskelig å få solgt etterpå. Anonymous poster hash: 39347...1fc
Iiiiik Skrevet 7. januar 2015 #36 Skrevet 7. januar 2015 Ikke fin etter min smak. Jeg liker Emmaljunga da, det er gode og funksjonelle vogner som funker bra på vinterføre og som har god plass til babyen. Fargen er skrekkelig i følge min vurdering. De gamle vognene det ble linket til, synes jeg derimot er kule!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #37 Skrevet 7. januar 2015 Jeg har kjøpt den, og ELSKER den! Skal sies at jeg er alenemamma, og hadde garantert blitt nedstemt om det var en mann i bildet Jeg er 23 år, så noen hadde kommentert alder. Anonymous poster hash: 28ebc...bb5
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #38 Skrevet 7. januar 2015 Det eneste positive med denne vognen er at man mest sannsynlig finner den på salg om noen måneder. Vogner i grusomme farger kommer alltid på salg Anonymous poster hash: cfaf9...49c
Sint naken biltyv Skrevet 7. januar 2015 #39 Skrevet 7. januar 2015 (endret) Å, smelt den var nydelig!! Nå elsker jeg alt sukkersøtt og rosa da så skulle bare mangle om jeg ikke elsket den. Har du bestilt den? Er det fra den nyeste kolleksjonen? Jeg har rosa, svart og hvit emmaljungavogn med hvitt understell, ikke noe problem for mannen å trille med den😄 Det er ikke alle menn som er så usikre på seg selv at de ikke kan trille en vogn med rosa på. Emmaljungavogn er knallbra vogner😄 Endret 7. januar 2015 av Sint naken biltyv
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #40 Skrevet 7. januar 2015 Å herregud! Ble litt småkvalm... Den passer sikkert fint dersom ungen din heter Celine Angelica, du er 18 år, naver og blogger med puppene først Anonymous poster hash: 16408...71d
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #41 Skrevet 7. januar 2015 Hver sin lyst... Anonymous poster hash: e680f...55d
Novemberdama Skrevet 7. januar 2015 #42 Skrevet 7. januar 2015 Går det virkelig an å kjøpe den vogna der, har noen produsert den, liksom? Men for å svare på spørsmålet: Det er desidert den styggeste vogna jeg noengang har sett!
Shamy Skrevet 7. januar 2015 #43 Skrevet 7. januar 2015 (endret) Jeg synes den var kjempesøt! Typen synes den var fin til jentebebis :-) Endret 7. januar 2015 av Shamy
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #44 Skrevet 7. januar 2015 Går det virkelig an å kjøpe den vogna der, har noen produsert den, liksom? Men for å svare på spørsmålet: Det er desidert den styggeste vogna jeg noengang har sett! Det er Emmaljunga som har laget den, sånn special edition eller hva det nå kalles. Den er jo så pen! Anonymous poster hash: 28ebc...bb5
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #45 Skrevet 7. januar 2015 Å, smelt den var nydelig!! Nå elsker jeg alt sukkersøtt og rosa da så skulle bare mangle om jeg ikke elsket den. Har du bestilt den? Er det fra den nyeste kolleksjonen? Jeg har rosa, svart og hvit emmaljungavogn med hvitt understell, ikke noe problem for mannen å trille med den😄 Det er ikke alle menn som er så usikre på seg selv at de ikke kan trille en vogn med rosa på. Emmaljungavogn er knallbra vogner😄 Åh syns du den var fin eller er du sarkastisk? Haha:DJeg har ikke bestilt den enda.. Tidlig i svangerskapet enda og må isåfall få en ordentlig bekreftelse på at det er jente. Haha:D det er en av de nyeste modellene hvertfall, mondial deluxe:) Sist gang hadde jeg den "normale" mondial.. Og dere andre; dette er siste barnet, så tenker ikke på noen neste gang. Og pappaen klarer faktisk å trille en rosa vogn.. Det vil jo isåfall ligge en liten hente oppi der;) Anonymous poster hash: a47b8...81c
Sint naken biltyv Skrevet 7. januar 2015 #46 Skrevet 7. januar 2015 Å, smelt den var nydelig!! Nå elsker jeg alt sukkersøtt og rosa da så skulle bare mangle om jeg ikke elsket den. Har du bestilt den? Er det fra den nyeste kolleksjonen? Jeg har rosa, svart og hvit emmaljungavogn med hvitt understell, ikke noe problem for mannen å trille med den😄 Det er ikke alle menn som er så usikre på seg selv at de ikke kan trille en vogn med rosa på. Emmaljungavogn er knallbra vogner😄 Åh syns du den var fin eller er du sarkastisk? Haha:DJeg har ikke bestilt den enda.. Tidlig i svangerskapet enda og må isåfall få en ordentlig bekreftelse på at det er jente. Haha:D det er en av de nyeste modellene hvertfall, mondial deluxe:) Sist gang hadde jeg den "normale" mondial.. Og dere andre; dette er siste barnet, så tenker ikke på noen neste gang. Og pappaen klarer faktisk å trille en rosa vogn.. Det vil jo isåfall ligge en liten hente oppi der;) Anonymous poster hash: a47b8...81c Jeg mente det helt seriøst😄😄
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #47 Skrevet 7. januar 2015 Å, smelt den var nydelig!! Nå elsker jeg alt sukkersøtt og rosa da så skulle bare mangle om jeg ikke elsket den. Har du bestilt den? Er det fra den nyeste kolleksjonen? Jeg har rosa, svart og hvit emmaljungavogn med hvitt understell, ikke noe problem for mannen å trille med den😄 Det er ikke alle menn som er så usikre på seg selv at de ikke kan trille en vogn med rosa på. Emmaljungavogn er knallbra vogner😄 Så alle menn som ikke ønsker en rosa vogn er usikre på seg selv? Utdyp den er du snill. Er det legningen de er usikre på?! Så alle menn som er sikre på seg selv må ha rosa vogn?! Anonymous poster hash: 90403...eda
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #48 Skrevet 7. januar 2015 Å, smelt den var nydelig!! Nå elsker jeg alt sukkersøtt og rosa da så skulle bare mangle om jeg ikke elsket den. Har du bestilt den? Er det fra den nyeste kolleksjonen? Jeg har rosa, svart og hvit emmaljungavogn med hvitt understell, ikke noe problem for mannen å trille med den Det er ikke alle menn som er så usikre på seg selv at de ikke kan trille en vogn med rosa på. Emmaljungavogn er knallbra vogner Så alle menn som ikke ønsker en rosa vogn er usikre på seg selv? Utdyp den er du snill. Er det legningen de er usikre på?! Så alle menn som er sikre på seg selv må ha rosa vogn?! Anonymous poster hash: 90403...eda Hold deg til emnet.. Slutt å skap kvalme Anonymous poster hash: 1761c...afe
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #49 Skrevet 7. januar 2015 Å, smelt den var nydelig!! Nå elsker jeg alt sukkersøtt og rosa da så skulle bare mangle om jeg ikke elsket den. Har du bestilt den? Er det fra den nyeste kolleksjonen? Jeg har rosa, svart og hvit emmaljungavogn med hvitt understell, ikke noe problem for mannen å trille med den Det er ikke alle menn som er så usikre på seg selv at de ikke kan trille en vogn med rosa på. Emmaljungavogn er knallbra vogner Åh syns du den var fin eller er du sarkastisk? Haha:DJeg har ikke bestilt den enda.. Tidlig i svangerskapet enda og må isåfall få en ordentlig bekreftelse på at det er jente. Haha:D det er en av de nyeste modellene hvertfall, mondial deluxe:) Sist gang hadde jeg den "normale" mondial.. Og dere andre; dette er siste barnet, så tenker ikke på noen neste gang. Og pappaen klarer faktisk å trille en rosa vogn.. Det vil jo isåfall ligge en liten hente oppi der;) Anonymous poster hash: a47b8...81c Jeg mente det helt seriøst Ja, jøss! Du vil bare at HI driter seg ut, du! Anonymous poster hash: 16408...71d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå