Gå til innhold

Hvis du hadde hatt eneggede tvillinger..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du forventet at nærmeste familie anstrengte seg litt ekstra for å lære seg å skille dem fra hverandre?

 

Tvillingene mine ligner veldig på hverandre, men de er likevel helt forskjellige, ikke minst i personlighet. Vi foreldre, søsken og den ene siden med besteforeldre ser veldig lett forskjell og kjenner dem som to helt ulike barn, akkurat som andre søsken.

 

Jeg blir litt lei meg når nærmeste familie kun ser på dem som en enhet. De kjenner egentlig ikke jentene mine og det synes jeg er litt trist. Kanskje jeg som forventer for mye?

 

Anonymous poster hash: 235c4...bf2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns uten tvil at alle som kjenner eneggede tvillinger burde anstrenge seg for å se forskjell på dem. Jeg har møtt tvillinger som jeg ikke syns er mer like enn det andre søsken også kan være, med lik hårfarge og like ansiktstrekk, som i oppveksten har opplevd at ingen ser forskjell på dem. Jeg tror problemet da er at man ikke forsøker, men bare ser på dem som en enhet. Nærmeste familie bør selvfølgelig se forskjell, hvis de ser hverandre jevnlig.

 

Anonymous poster hash: 1560c...a6d

Skrevet

Jeg synes det er det minste man kan forvente av nærmeste familie.

 

Anonymous poster hash: 85fc4...714

Skrevet

Min familie blander til og med søsken, og kaller minsten for Frank, selv om han heter Fredrik..

 

 

Regner med at tvilligene kun hadde litt kalt En og To....



Anonymous poster hash: dc6b1...64a
Skrevet

Takk! Da er jeg ikke helt på jordet. Når bestemor kommer med felles gave i én pakke, blir det også litt sårt.

 

Anonymous poster hash: 235c4...bf2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...