Isola&Lille+julegave Skrevet 7. januar 2015 #1 Skrevet 7. januar 2015 Har to små på 1 og 4 år. Har lyst til at de skal sove på samme rom, men redd for at de kommer til å vekke hverandre og bli mye tull! Noen erfaringer??? Hun minste er veldig sensitiv for lyder...
Ladybugg Skrevet 7. januar 2015 #2 Skrevet 7. januar 2015 (endret) Mine på 2 og 4 deler rom, har gjort dette i 1 år. Er en vane sak dette med lyd for dem iallfall Endret 7. januar 2015 av Ladybugg
QueeenBeee Skrevet 7. januar 2015 #3 Skrevet 7. januar 2015 Mine delte rom da de var 1 og 3 år og det ente med at den ene sovnet og den andre vekte den som var sovnet. Hvem som gjorde hva varierte fra kveld til kveld. Ente med at de sov mer på vårt rom enn på sitt eget rom og vi sov nesten aldri med to bajaser i senga men det var oss, betyr ikke at det ikke kan fungere for dere
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #4 Skrevet 7. januar 2015 Mine tre har aldri hatt problemer med å sove på samme rom. Tvert i mot, de liker det og føler seg tryggere med selskap. Anonymous poster hash: 6f6f4...61d
Gjest Skrevet 7. januar 2015 #5 Skrevet 7. januar 2015 De to eldste mine delte soverom fra de var 2 og 4, og noe tull ble det jo. Delte faktisk rom til de var 14 og 16 år 😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå