Gå til innhold

jeg er utbrendt, trenger råd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber på sykehjem. Hektisk hverdag, strekker ikke til, mye tungt stell, psykiske påkjenninger med mye triste dødsfall osv i det siste. Plutselig sa det stopp for meg. Er bare 29 år.. Jeg føler ikke jeg kan komme med en sykemelding for utbrendthet i denne aldereb.. Har en liten hjemme som også trenger oppmerksomhet, har problemer i forholdet og har ellers en bror med psykiatriske problemer samt en far med dårlig helse for tiden.... Huff... Hva gjør jeg. Jobber 100%. Redd for å få meg en skikkelig knekk snart, noe jeg ikke vil utsette barnet mitt for

Anonymous poster hash: 4c855...dca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør noe før du får den skikkelige knekken!Sykmeld deg!Ta en pause og pust ut.
Tenk på deg selv og få kommet deg ovenpå! :)

Jeg har vært her selv.Jeg hadde en hektisk jobb, mye stress og mas, dårlig sjef, lite samarbeidsvillige kollegaer, jeg måtte gjøre alt selv..Det gikk så langt at det begynte gå utover forholdet til meg og mannen og tålmodigheten til gutten min.
Jeg gikk rett til legen da jeg så hvordan dette kom til å gå...

Det er ingen skam å be om sykmelding! :)
Gjør det.Det er det beste rådet som er.Tenk på deg selv og barnet ditt nå :)

En pause, et avbrekk, gjør underverker!
Stol på meg!

KLEM!

Skrevet

I mitt tilfelle så sa jeg opp jobben og jeg har aldri vært mer lettet og glad før tror jeg.
Jeg og mannen kom myyye nærmere igjen og alt ble bare veldig bra :)

Vær litt ego og tenk på deg selv :) 

Skrevet

Takk IceNose... Trenger å høre noen si det er greit.... Ser bare for meg snakket på jobb når jeg da forsvinner. Dårlig arbeidsmiljø, og jeg vet det blir baksnakking osv... Arbeidsplassen sliter også med mye fravær- så da kommer samvittigheten også inn. Nå er det gått så langt at jeg blir kvalm på morgenen fordi jeg gruer meg til jobb. Har gitt så mye av meg selv, og slitt fysisk og psykisk på jobb alt for lenge.... Har nok oversett litt tegn... Nå sier det stopp.. Kjenner det på hele kroppen. Ingen energi når jeg kommer hjem......

Anonymous poster hash: 4c855...dca

Skrevet

Du er kjempesliten og er i feil jobb for deg, å kalle deg utbrent er å ta i. Men dette kan selvsagt føre til en reell utbrenthet om du ikke tar tak nå. I første omgang kan du snakke med legen. Han vil antakelig gi deg sykmelding ei stund. Som sykmeldt kan du tenke over jobbsituasjonen, om den er noe du vil satse på framover.

Husk å stresse ned, også utenom jobb. Du er i en vanskelig situasjon mtp familiegreier også. Tenk over hva DU trenger nå og få mannen med deg slik at det er best mulig gjennomførbart.

Lykke til :)

Anonymous poster hash: cca59...312
Skrevet

Ta deg en hvil da! Bedre å ta seg en pause og komme tilbake enn å kjøre på til det smeller! 

Anonymous poster hash: f425e...7ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...