Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Hva lønner seg dersom nan kan velge? Anonymous poster hash: b818d...f3c
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 Statlig Anonymous poster hash: 6a42a...899
pifi med tre nurk Skrevet 6. januar 2015 #3 Skrevet 6. januar 2015 Statlig tror jeg.. Har vel ofte høyere lønn og får gode vilkår i statens pensjonskasse. Hvilke type jobb er det snakk om?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #4 Skrevet 6. januar 2015 Statlig, uten tvil! Nettop byttet jobb fra statlig til kommunal, og det er en helt ny hverdag. I kommunen var det telling på kroner og ører, og det skulle ikke leies inn ekstra og jeg fikk nesten aldri ekstravakter siden det ble så dyrt med overtidsbetaling. Nå jobber jeg i det statlige, og her leies det inn ved fravær og jeg får så mye ekstravakter jeg bare vil. Og det innebærer også overtidsbetaling og de godene det medfører. Uansett om det er 3 vakter eller 10 vakter, så leier de meg inn om jeg ønsker og er tilgjengelig. Har også bedre lønn og vilkår! Skal aldri gå tilbake til det kommunale! Anonymous poster hash: 338d2...70b
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #5 Skrevet 6. januar 2015 Jeg jobber på nav og er kommunalt ansatt. Lurer på å søke meg over i en statlig stilling når dette blir utlyst om ikke lenge (og håpe jeg får beholde de arbeidsoppgavene jeg har) Anonymous poster hash: b818d...f3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå