Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Hvor lang tid tok det før det funket for dere, og hvor mye trøsta dere før dere la babyen ned? Anonymous poster hash: c0940...ec1
uanonym Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 Jeg anbefaler "kosemetoden" og "ammemetoden" for urolige babyer.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #3 Skrevet 6. januar 2015 Her funket det bedre med "sitte ved siden og prate rolig til han mens jeg la en hånd på magen hans" metoden. Han ble enda mer oppspilt av å bli plukket opp. En peRiode hylte han 20 minutter før han sluknet, uansett hva vi gjorde. Av hensyn til trommehinnene satt vi ved siden og snakket/sang rolige sanger til han sovnet. Senere gikk vi over til "sitte ved siden og vente til han er ferdig med å hoppe trampoline i sengen og legger seg selv" metoden. Anonymous poster hash: 9f6c6...007
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #4 Skrevet 6. januar 2015 Hun er snart 7 mnd og hun hyyyyyyler hver gang jeg legger henne i senga. ... Anonymous poster hash: c0940...ec1
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #5 Skrevet 7. januar 2015 Her funket det bedre med "sitte ved siden og prate rolig til han mens jeg la en hånd på magen hans" metoden. Han ble enda mer oppspilt av å bli plukket opp. En peRiode hylte han 20 minutter før han sluknet, uansett hva vi gjorde. Av hensyn til trommehinnene satt vi ved siden og snakket/sang rolige sanger til han sovnet. Senere gikk vi over til "sitte ved siden og vente til han er ferdig med å hoppe trampoline i sengen og legger seg selv" metoden. Anonymous poster hash: 9f6c6...007 Akkurat det samme her nå for tiden, har vurdert å bruke opp-ned men det vilneppe fungere. Han blir mer gira av å bli tatt opp og roer seg fortere når vi sitter ved siden av han og stryker på han. Noen kvelder gråter han bare og alt er galt, tror han er overtrøtt da. Anonymous poster hash: 38ad0...e23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå