Gå til innhold

Fy f for en stank....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sjarmerende hund her som fiser noe så grønn jævlig.... er det mulig, ikke nok med at man er uvel og kvalm fra før om denne frøkna skal slippe duer fra helvete😨😨😝😝😝

 

Anonymous poster hash: 00b81...2d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags for får hun? Prøv norwegian polar, funker som bare det på vår prompe-hund! :)

Skrevet

Hva slags for får hun? Prøv norwegian polar, funker som bare det på vår prompe-hund! :)

Enig! Det er det beste foret vi noengang har brukt! Blank og fin i pelsen, magen er stabil, og næringsopptaket er så bra at det kun er minibæsjer som kommer ut!😂

(I forhold til butiikkfor, der bæsjen kommer ut i hauger!)

 

Anonymous poster hash: 4870d...0e0

Skrevet

Royal Canin tilpasset, hun har god mage, fin og fast bærsj og gjør fra seg til faste tider, men er disse kveldsfisene.....😨

 

Anonymous poster hash: 00b81...2d6

Skrevet

Royal Canin tilpasset, hun har god mage, fin og fast bærsj og gjør fra seg til faste tider, men er disse kveldsfisene.....😨

 

Anonymous poster hash: 00b81...2d6

Har forøvrig prøvd å bytte for en gang tidligere, da ble hun dårlig i magen og nektet å spise..... Ja vi byttet gradvis ved å blande i det gamle foret.....

 

 

Anonymous poster hash: 00b81...2d6

Skrevet

Vi hadde besøk av en hund som gjorde det samme, i bilen på vei hjem i bilen i pøsregnet rev det i nesen så jeg nesten kastet opp. Skyldte på minstemann som er kjent for slapp bakdør, kjører ned alle vinduene for å få litt luft, mens minstemann bedyrer sin uskyld.

Dette gjentok seg noen ganger da det tok 40 min å komme hjem, jeg ble irritert på minstemann han kunne da iallfall unnskylde seg slik at vi andre fikk litt forvarsel før eimen krøp opp i nesen.

Da vi kom hjem var jeg og bikkja på vaskerommet alene med lukket dør ig der kom eimen igjen, mens dyret så på meg med store, brune uskyldige øyne!

Jeg måtte unnskylde meg, hunden fikk sove på vaskerommet og etter det har den ALDRI fått pølse fra pedigree!!!

 

Den får LABB til voksen vanlig og har fantastisk pels.

 

Anonymous poster hash: 15555...58c

Skrevet

Vi hadde besøk av en hund som gjorde det samme, i bilen på vei hjem i bilen i pøsregnet rev det i nesen så jeg nesten kastet opp. Skyldte på minstemann som er kjent for slapp bakdør, kjører ned alle vinduene for å få litt luft, mens minstemann bedyrer sin uskyld.

Dette gjentok seg noen ganger da det tok 40 min å komme hjem, jeg ble irritert på minstemann han kunne da iallfall unnskylde seg slik at vi andre fikk litt forvarsel før eimen krøp opp i nesen.

Da vi kom hjem var jeg og bikkja på vaskerommet alene med lukket dør ig der kom eimen igjen, mens dyret så på meg med store, brune uskyldige øyne!

Jeg måtte unnskylde meg, hunden fikk sove på vaskerommet og etter det har den ALDRI fått pølse fra pedigree!!!

 

Den får LABB til voksen vanlig og har fantastisk pels.

 

Anonymous poster hash: 15555...58c

😂😂😂😂😂😂

 

 

Anonymous poster hash: 00b81...2d6

Skrevet

Hmmm. Men har dere prøvd norwegian polar da? Eller var det et annet for dere prøvde? Jeg har ikke møtt en eneste hund som ikke liker, eller blir dårlig av, norwegian polar...

Skrevet

Vår hund slipper også noen fæle fiser på kvelden eldre hunder fiser mer....

 

Anonymous poster hash: a0c1d...1e8

Skrevet

Vår hund slipper også noen fæle fiser på kvelden eldre hunder fiser mer....

 

Anonymous poster hash: a0c1d...1e8

Hun er bare 2😉

 

Anonymous poster hash: 00b81...2d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...