Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Gutten min på 4 år sliter i bhg. Han har mange venner som han leker kjempe fint sammen med, men så kan han komme i konflikt med de for han tar fra leker eller ødelegger det de andre leker med. Han er en sikkelig god gutt som gir ut klemmer til både voksene og barn i hytt og pine, å kan sitte på fanget lenge å bare kose sir de i bhg. Bhg mener det at han sliter litt sosialt er noe som vil gå seg til, men de jobber med det å ser fremgang. Men jeg vil dem skal prøve å ta kontakt med ppt for å få råd og veiledning, får å se hva de virkelig bør jobbe med Hjemme ser vi ikke noe til de sosiale problemene å han leker fint sammen med andre barn, er av og til litt små knuffing som er vanlig mellom venner. Dette er mitt første barn så kanskje jeg overdriver med å vil kontakte ppt alt nå, men hva hadde du gjort? Er det vanlig at barn på 4år (fylte det nå) er litt knuffete? Når vi er sosial på fritiden får jeg ofte høre hvor flink gutten min er til å dele og leke så skjønner ikke hvorfor det er sånn i bhg. Anonymous poster hash: 509d6...357
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 Utifra det du beskriver så virker det som om gutten din er der han skal være i sosialiseringsprossessen. Jeg hadde IKKE kontaktet PPT på dette grunnlaget. Heller snakket jevnlig med gutten om hvordan han har det i barnehagen, og hvordan han bør oppføre seg, osv. Hadde bedt om en samtale med pedagogisk leder hvor dere kunne lagt opp en 'plan' sammen. Anonymous poster hash: 4b9b9...edf
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #3 Skrevet 6. januar 2015 Gutten min på 4 år sliter i bhg. Han har mange venner som han leker kjempe fint sammen med, men så kan han komme i konflikt med de for han tar fra leker eller ødelegger det de andre leker med. Han er en sikkelig god gutt som gir ut klemmer til både voksene og barn i hytt og pine, å kan sitte på fanget lenge å bare kose sir de i bhg. Bhg mener det at han sliter litt sosialt er noe som vil gå seg til, men de jobber med det å ser fremgang. Men jeg vil dem skal prøve å ta kontakt med ppt for å få råd og veiledning, får å se hva de virkelig bør jobbe med Hjemme ser vi ikke noe til de sosiale problemene å han leker fint sammen med andre barn, er av og til litt små knuffing som er vanlig mellom venner. Dette er mitt første barn så kanskje jeg overdriver med å vil kontakte ppt alt nå, men hva hadde du gjort? Er det vanlig at barn på 4år (fylte det nå) er litt knuffete? Når vi er sosial på fritiden får jeg ofte høre hvor flink gutten min er til å dele og leke så skjønner ikke hvorfor det er sånn i bhg. Anonymous poster hash: 509d6...357 Hvis du kontakter PPT på grunn av dette, så synes jeg det grenser til fullstendig hysterisk... Barn er ulike, og for en fireåring er ikke dette uvanlig. Han fungerer ellers bra som du sier. Jobb med det hjemme når dere har andre barn på besøk i tillegg. Anonymous poster hash: cd201...7f3
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #4 Skrevet 6. januar 2015 Gutten min har vel aldri knuffet noe særlig med vennene sine etter han fylte tre. Det er kun søstera han gjør sånt med. Anonymous poster hash: 04ec9...52a
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #5 Skrevet 6. januar 2015 Hi her, takk for svar! Han er ikke sånn knuffete hjemme så kanskje det går seg til i bhg etterhvert da. Jeg er nok litt hysterisk, men vil ikke at det skal gå for langt heller. Han har en fetter som er 1år eldre å de kan vær ganske knuffete med hverandre, men der er det han på 5år som er værst å skal vær sjefen. Prøver å snakke med han om hvordan han bør oppføre seg i bhg, å da vet han veldig godt hva episoder jeg snakker om å sir han ikke skal gjør det mer. Anonymous poster hash: 509d6...357
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå