Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Han er 18 mnd og har ennå aldri lagt sg fint om kvelden ei heller sovet en hel natt. Til nå har han lagt i sengen, gråter litt og sturer mens vi har gått inn og ut. Må roe ham for at storesøster skal få sove. Nå i helgen knakk han koden og klatrer smidig som en turner utav sengen og piler inn til storesøster. Hva gjør vi nå da? Anonymous poster hash: cb894...f08
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 Legg ham på samme rom som søsteren. Anonymous poster hash: 717a8...b41
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #3 Skrevet 6. januar 2015 Nei det går ikke for da sovner ingen av dem. Anonymous poster hash: cb894...f08
Elsker livet Skrevet 6. januar 2015 #4 Skrevet 6. januar 2015 Da ville jeg ha kjøpt ny seng enten en juniorseng eller en vanlig med en lang sengehest, så slipper han å skade seg på veien ut av sengen. Så sitter dere vakt ved senga eller i døråpningen til han har sovnet.
SuperFries Skrevet 6. januar 2015 #5 Skrevet 6. januar 2015 Kjøp en juniorseng, eller ta av én side av sprinkelsenga.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #6 Skrevet 6. januar 2015 Vi møtte ta av siden av sprinkelsengen for å hindre skader og sitte i dørkanten helt til han sovnet. Leste eller spilte på iPad, og sø generelt morsk ut. Ikke så lett for dere med to barn, men kanskje du kan legge begge på samme rom og sitte der til de sovner i en periode. Det tok noen mndr før han sluttet og vi slapp å sitte i døren, men vi kom over kneiken og etterpå har det ikke vært problemer med legging. Anonymous poster hash: 5471f...47f
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #7 Skrevet 6. januar 2015 Ja, dere har nok rett. Jeg må jo sitte her likevel nå som han klatrer... Blir så sliten og oppgitt på dette søvn greiene. Vi har prøvd sove Karin og andre metoder uten hell. Før kunne jeg amme ham i søvn, men da voknet han med en gang jeg la ham ned. Vi har hatt faste rutiner siden dag en,men likevel her sitter jeg og glor, fremdeles, 2 timer etter at han la seg.Storesøster er våken for han protesterer like mye hver gang jeg løfter ham av sengekanten. Anonymous poster hash: cb894...f08
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #8 Skrevet 6. januar 2015 Min er snart 2 og aldri prøvd og klatre ut,men er vel for høyt, vi har senket senga langt ned, hvis det går og senke den så prøv det, prøv og legg han ned og syng for han,eller les en bok, lurt og begynne med det med engang slik han ikke får en dårlig vane Anonymous poster hash: 20b1e...408
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #9 Skrevet 6. januar 2015 Hvor gammel er storesøster? Kan hende det kan gå bra å dele rom, selv om det sikkert blir litt klabb og babb i begynnelsen, men det vil det alltid være med innføring av nye rutiner, så går det seg til etterhvert. Her har ungene delt rom siden de var 8 mnd og litt over to år - fungerer utmerket Anonymous poster hash: e33f2...2ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå