Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Mannen ba en av ungene gå ut med bossposen da den var full. I bunnen av bosskorgen hadde det rent ut en god del fett fra vi hadde ovnsbakt fisk til middag i går. Det la han merke til, han kommenterte det til og med, men da ungen var gått satt han bare i en ny pose. Jeg la merke til det litt senere, og spurte om ikke han hadde vasket bosskorgen. Nei, selvsagt hadde han ikke det, det er jo en bosskorg! Og så lo han, som om jeg var komplett idiot. Jeg hadde forventet meg av en voksen mann at han hadde vasket bosskorgen med såpe og varmt vann, om ikke annet for å få bort lukta. Er det virkelig for mye forlangt?? Etter at jeg hadde påpekt saken gikk han og skylte korgen i lunkent vann - og satte tilbake den tilgrisede bossposen igjen. Anonymous poster hash: 6d68a...067
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 Ikke noe å ta på vei for?,?? Men er normalt å vaske da ja Anonymous poster hash: 3535e...787
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #3 Skrevet 6. januar 2015 Ikke noe å ta på vei for?,?? Men er normalt å vaske da ja Anonymous poster hash: 3535e...787 Nei, selvsagt, ikke en gang eller to, men når det skjer til stadighet, også i andre sammenhenger blir det ganske slitsomt. Jeg har på en måte fått de barna jeg skal, trenger ikke en til. Anonymous poster hash: 6d68a...067
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #4 Skrevet 6. januar 2015 Mannen ba en av ungene gå ut med bossposen da den var full. I bunnen av bosskorgen hadde det rent ut en god del fett fra vi hadde ovnsbakt fisk til middag i går. Det la han merke til, han kommenterte det til og med, men da ungen var gått satt han bare i en ny pose. Jeg la merke til det litt senere, og spurte om ikke han hadde vasket bosskorgen. Nei, selvsagt hadde han ikke det, det er jo en bosskorg! Og så lo han, som om jeg var komplett idiot. Jeg hadde forventet meg av en voksen mann at han hadde vasket bosskorgen med såpe og varmt vann, om ikke annet for å få bort lukta. Er det virkelig for mye forlangt?? Etter at jeg hadde påpekt saken gikk han og skylte korgen i lunkent vann - og satte tilbake den tilgrisede bossposen igjen. Anonymous poster hash: 6d68a...067 Æsj Allikevel, det jeg reagerer mest på her, er at han lo av det du sa, som om du var rar.. Skjønner han ikke at det blir lukt av sånt? Er han dum eller brukte han bare ikke hodet i dette tilfellet? Anonymous poster hash: f3fee...894
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #5 Skrevet 6. januar 2015 Mannen ba en av ungene gå ut med bossposen da den var full. I bunnen av bosskorgen hadde det rent ut en god del fett fra vi hadde ovnsbakt fisk til middag i går. Det la han merke til, han kommenterte det til og med, men da ungen var gått satt han bare i en ny pose. Jeg la merke til det litt senere, og spurte om ikke han hadde vasket bosskorgen. Nei, selvsagt hadde han ikke det, det er jo en bosskorg! Og så lo han, som om jeg var komplett idiot. Jeg hadde forventet meg av en voksen mann at han hadde vasket bosskorgen med såpe og varmt vann, om ikke annet for å få bort lukta. Er det virkelig for mye forlangt?? Etter at jeg hadde påpekt saken gikk han og skylte korgen i lunkent vann - og satte tilbake den tilgrisede bossposen igjen. Anonymous poster hash: 6d68a...067 Æsj Allikevel, det jeg reagerer mest på her, er at han lo av det du sa, som om du var rar.. Skjønner han ikke at det blir lukt av sånt? Er han dum eller brukte han bare ikke hodet i dette tilfellet? Anonymous poster hash: f3fee...894 Nei, jeg er rimelig sikker på at kjernen i saken er latskap... Anonymous poster hash: 6d68a...067
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #6 Skrevet 6. januar 2015 Kan du ikke sette driten på hans side av soverommet? Anonymous poster hash: 462ca...9b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå