Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Hvor lang tid tok det før dere var ute i full jobb igjen? Anonymous poster hash: 24f25...328
Hønemor30 Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 Tre måneder for min del, men da jobbet jeg ikke fullt. Jobbet 50% i et halvt år før jeg begynte å jobbe fullt. Jeg vet at dette viruset angriper ulikt. Og det finnes ikke en fasit. En bekjent var syk i over et år, en annen sykmeldt i tre uker.
tante grusom master of law Skrevet 6. januar 2015 #3 Skrevet 6. januar 2015 Jeg jobbet fullt hele tiden. Men var sikkert ikke hardest angrepet. Var kvalm og svimmel. Måtte holde meg fast når jeg sto. Men klarte å sitte og jobbe.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #4 Skrevet 7. januar 2015 Fikk dette i 2009 og jobber fremdeles ikke fullt. Var 100% sykemeldy i nesten ett år før jeg begynte å jobbe 80% igjen. Var fryktelig kvalm pga svimmelheten så å klare å konsentrere seg i jobben min var umulig. Jeg er nå 20% ufør (gjennom Statens pensjonskasse) pga dette. Det går i bølger, noen dager er greie, mens andre igjen er helt forferdelige. Blir veldig fort sliten i hodet av å være svimmel hele tiden og på de verste dagene er jeg sengeliggende og kan kaste opp endel. Legen min sier at dette varierer veldig fra person til person, hvor hardt en blir rammet og hvor lenge det varer. Man kan være helt 100% frisk i lang tid før det plutselig slår til igjen visstnok. Anonymous poster hash: 829a2...794
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå