Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Mine: Fiskesuppe (Trines matblogg) Hjemmelagde fiskepinner Hjemmelaget fiskegrateng (Hellstrøm) Trenger litt ny inspirasjon... Nevn gjerne hvilken fiskeslag du bruker. Anonymous poster hash: d9e10...e93
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 Bakt laks med hvitløk Stekt torsk med hvit saus Bacalao Anonymous poster hash: c51ef...7f4
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #3 Skrevet 6. januar 2015 Ovnsstekt laks m. poteter, gulrøtter og rømme Hjemmelaget fiskegrateng med torsk Innbakte pannestekte laksestrimler i sitronepper/smuler m. grønnsaker Anonymous poster hash: b3484...6f7
PaleFire Skrevet 6. januar 2015 #4 Skrevet 6. januar 2015 -Hjemmelagd sushi -Laks i creme fraiche og mangochutney: http://www.salma.no/oppskrift/salma-med-creme-fraiche-og-mango-chutney/ -Fisk i form: matfløte, frossen hvit fisk, løk, tomater og pepper legges i ildfast form. Spre en godt porsjon ost på toppen og stek i ovnen på 180 grader i ca. 20-30 minutter.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #5 Skrevet 6. januar 2015 Kokt eller stekt torskeloin med hjemmelaget potetmos, grønnsaker og soyasmør. Hjemmelaget fiskegrateng (med torsk). Stekt seifilet med brunet løk. Ellers fiskekaker (helst hjemmelagede) med potet, brun saus, gulrot/gulrotstuing, makaroni. Terteskjell med stuing med fiskepudding og reker. Anonymous poster hash: 50c02...34c
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 6. januar 2015 #6 Skrevet 6. januar 2015 Torsk i folie med pesto og grønnsaker med pasta til. Ovnsbakt laks med sitronpepper, salat med en god dressing og egg. Sushi!!
PaleFire Skrevet 6. januar 2015 #7 Skrevet 6. januar 2015 Kom på en oppskrift til som er en favoritt her; Laksefilet med butterdeig: Marinér laksen slik du liker den best, f.eks med sitron, hvitløk og pepper. Legg så et flak butterdeig på hver av filetene. Stek i ovnen på ca. 180- 200 grader i ca. 30 minutter til butterdeigen er sprø og laksen er gjennomstekt.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #8 Skrevet 6. januar 2015 Bakt laks, krydret med ingefær og sitron, servert med wokgrønnsaker, byggris og hollandaisesaus .. Stekt torsk med gulrøtter poteter og smeltet smør... Anonymous poster hash: a7ec9...71e
Gjest flykræsj Skrevet 6. januar 2015 #9 Skrevet 6. januar 2015 Benytter meg av trines matblogg når det kommer til fiskemiddager. Synes hun har veldig mange og gode fiskeoppskrifter. Min siste favoritter var torskeloin med nøttekrumme, søtpotetmos og soyasmør og torskeloin med blomkålmos og chorizosalsa. jeg er vokst opp med at torsk = kokt torsk med kokte gulrøtter og smeltet smør. Trines oppskrifter reddet meg fra og bli torskemotstander.
Rediken Skrevet 6. januar 2015 #10 Skrevet 6. januar 2015 Her er mine favorittfiskeretter: -fiskesuppe. -kveitebuker, pisket rømme, nypoteter og agurksalat. -klippfisk, bacon, ertestuing og poteter. -plukkfisk. -hvit bacalao.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #11 Skrevet 6. januar 2015 Benytter meg av trines matblogg når det kommer til fiskemiddager. Synes hun har veldig mange og gode fiskeoppskrifter. Min siste favoritter var torskeloin med nøttekrumme, søtpotetmos og soyasmør og torskeloin med blomkålmos og chorizosalsa. jeg er vokst opp med at torsk = kokt torsk med kokte gulrøtter og smeltet smør. Trines oppskrifter reddet meg fra og bli torskemotstander. Soyasmøret til Trine er kjempegodt! Lager det til masse forskjellig fisk. Anonymous poster hash: d9e10...e93
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #13 Skrevet 6. januar 2015 Glemte denne i stad: Laksesuppe med rotgrønnsaker, kjempegod! http://www.godfisk.no/Oppskrifter/Norge/Laksesuppe-med-rotgrønnsaker?gclid=CKGh_tyKgMMCFUzMtAodTxoAZg Anonymous poster hash: 50c02...34c
Gjest Skrevet 6. januar 2015 #14 Skrevet 6. januar 2015 Breiflabb eller Kveite med sellerimos og sprøstekt løk / sopp til.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #15 Skrevet 6. januar 2015 Hjemmelagd fiskesuppe med fløte, ost og laks. Ovnsbakt laks Laks med pasta og ostesaus Ellers så går det mye i hjemmelagde fiskepinner, fiskeboller, grove fiskekaker og fiskegrateng. Lager det barna liker best:) Jepp- elsker laks:) Anonymous poster hash: a7fcc...5c0
stratosku Skrevet 6. januar 2015 #16 Skrevet 6. januar 2015 Plukkfisk Fiskeboller i hvit saus Lutefisk
Himmel og hav Skrevet 6. januar 2015 #17 Skrevet 6. januar 2015 Laks teriyaki http://www.tine.no/oppskrifter/middag-og-hovedretter/fisk-og-skalldyr/salma-laks-teriaki Sashmi med ponzusaus, hvitløk og vårløk Lettsaltet torsk med poteter, gurøtter og eggesmør.
piranha Skrevet 6. januar 2015 #18 Skrevet 6. januar 2015 Hjemmelaget fransk fiskegrateng. Fiskeburgere med hjemmelagde hamburgerbrød. Hjemmelagde fiskepinner.
Iiiiik Skrevet 6. januar 2015 #19 Skrevet 6. januar 2015 Ovnsbakt laks med pesto Woket laks med forskjellige grønnsaker, nudler Stekt torsk med chorizo, Trines matblogg Hjemmelagde fiskepinner Kremet fiskesuppe. Prøver å lage kraft når vi har spist reker, da blir det god suppe ved en senere anledning.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #20 Skrevet 7. januar 2015 En rett jeg laga nylig : Kokt torsk med smør som det er hakka hvitløk og chili i. Moste søtpoteter, stekt aspargis og litt sprøstekt bacon oppå. Nydelig!!! Anonymous poster hash: 03926...556
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #21 Skrevet 7. januar 2015 Stekt laks med pasta og brokkoli. Blander hvitløk og creme fresh i pastaen. Ovnsbakt torsk med poteter og div grønnsaker. Baker torsken i "saus" med haugevis av frisk dill Fiskesuppe. Da kjøper jeg den frossenposen(stabburet?) og tilsetter grønnsaker, laks og sei Stekt sei, med smeltet smør, potet og div grønnsaker, gjerne asparges! Anonymous poster hash: fd223...088
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #22 Skrevet 7. januar 2015 All fisk i fileter blir supergod når den tilberedes sånn: Rull først i en blanding av mel, salt og pepper, så i pisket egg, så i finknust cornflakes. Stekes i en blanding av olje og smør. Tilbehøret velges ut fra smak og disponibel tid. Anonymous poster hash: 84b7a...a63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå