Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Har 5 ipader i huset og alle er registrert på meg og kun 1 passord for og kjøpe spill. Har aldri vist koden for noen. Men har merka at min sønn har fått inn 4 spill som er 17 års grense. Kor i alle dager er det komment inn på ? Takker for tips for og slette spilla fra iPad og korleis han har klart det ? Anonymous poster hash: cb196...7e6
Gemini77 Skrevet 6. januar 2015 #3 Skrevet 6. januar 2015 Hvis du har lagt inn koden på "godkjente" spill så er det et vindu på noen minuttet hvor man kan laste ned nye spill uten å bli spurt om koden.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #4 Skrevet 6. januar 2015 Han kan ha laget seg egen konto og enten lastet ned gratis apper, eller kjøpt gavekort for egne penger. Vet ikke hvor gammel din sønn er, men det er ikke akkurat rocket science når min far klarer det uten hjelp. Eneste måten du kan ha full kontroll på kjøp, er dersom du låser iPaden uten nettilgang (tror det er mulig, men har ikke gjort det) med et passord som bare du kjenner. Her har vi ikke det problemet enda, gutten er bare 6 år og har ikke tilgang til egne betalingsmidler. Hans iPad står på flymodus unntatt når jeg kjører oppdateringer. Anonymous poster hash: 25fda...5f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå