Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Ble sammen med mannen fra mine drømmer i sommer. Vi har higet etter hverandre i 5 år, og endelig ble det oss etter mye motgang fra forskjellige hold. Før vi ble sammen kjente jeg han litt, og har nå blitt mer og mer kjent med han - selvfølgelig. Det som er, er at han nå virker så care ift alt. Han vil ikke ha sex. Det er samma for han om vi møtes eller ikke. Samma for han om det går 1-2-3 uker mellom hver gang vi møtes.. Han blir "lei" av meg etter noen dager.. Vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til dette. Han sier han elsker meg, og jeg vet han gjør det.. Men føler det som at han tar alt for gitt og alt ligger på meg.. Måtte bare få det ut en plass.. Anonymous poster hash: 1d27e...f02
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 Så trist å høre. Om han ikke bryr seg om dere treffes på flere uker virker det ikke som om han er så veldig interessert. Snakk med ham, spørr han rett ut hvorfor han ikke tar initiativ. Anonymous poster hash: 2e648...3e5
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #3 Skrevet 6. januar 2015 Mine forslag er å enten ta det opp med han og gi beskjed om dette ikke fungerer eller så droppe du å ta kontakt med han slik at han få kjenne på å være den som ikke blir kontaktet. Om det tar for lang tid så har du svaret ditt på hvor interessert han er i deg. Anonymous poster hash: b3f8f...3b5
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #4 Skrevet 6. januar 2015 Homse. Har sikkert tellekanter på underbuksne, baker og lager mat Anonymous poster hash: 179df...6b2
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #5 Skrevet 6. januar 2015 Jeg ble sånn mot min eks, han var totalt oppslukt i meg. Men jeg syns alt ble for intenst. Trakk meg unna og håpa egentlig på at han skulle bli så lei av meg at han gjorde det slutt... Spør han rett ut hva det er som plager han? Anonymous poster hash: b96f8...c32
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #6 Skrevet 6. januar 2015 Depresjon? Anonymous poster hash: 61e5f...1f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå