Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 På godt og vondt. Dette er kun for gøy. Jeg vil ikke at dette skal bli en ny hetsetråd. Jeg er rotete, men jeg prøver å rydde. Jeg er treg i oppfattelsen, trenger tid på å sette meg inn i nye ting. Jeg er stille, snakker for lite. Hvis jeg er blant folk jeg er trygg på, kan jeg snakke mye, som folk flest gjør. Jeg håper folk ser på meg som pålitelig og pliktoppfyllende. Jeg prøver ihvertfall å være det. Anonymous poster hash: def14...8fe
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 Hmmm... Dette var en ny type øvelse for meg Jeg er ryddig, blir stressa av all slags rot, enten det er fysisk - at ting i huset/jobben/bilen osv flyter, eller at det er mentalt rot - at ting er uavklart, utydelig, usikkert. Jeg er både sosial og ikke, liker godt å møte folk, både på jobb og privat, men jeg må kunne velge selv når og hvor og jeg må kunne trekke meg tilbake når jeg vil. Jeg er blid og utadvendt, og ganske trygg på meg selv. Jeg har dessverre litt hang til å se svart/hvitt på ting, hvis jeg ikke liker noe, så tilskriver jeg alt mulig til det faktum at jeg i utgangspunktet ikke liker det. Og motsatt, hvis jeg liker noe(n) så har jeg vanskelig for å se noe negativt med det. Dette er jeg heldigvis bevisst på, men det får meg til å skyte i været av raseri innimellom, og det kan bli litt slitsomt. Ellers er jeg litt sånn som snakker for å vise meg, og det er kanskje det jeg jobber mest med for tiden. Jeg har nemlig blitt kjent med et annet menneske som er akkurat slik i den senere tid, og det er ikke udelt positivt, ser jeg nå. Anonymous poster hash: 62d04...633
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå