Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Fikk vondt i hodet på jobb i natt. Tenkte det var p.g.a. litt for lite mat/drikke. Ble likevel ikke bedre, og etterhvert kom kvalmen i bølger. På slutten ble jeg sendt hjem. Da jeg kom hjem var jeg skikkelig kvalm. Stakk fingrene i halsen og kastet opp. Hadde ikke før reist meg opp før jeg måtte hive meg over toalettet igjen. Da kom alt eg hadde spist opp igjen. Nå føler jeg meg sliten, men regner med det er p.g.a. lite mat. Usikker om jeg skal reise på jobb i kveld. Omgangssyken går for fult her vi bor, men ingen andre i familien er syke. Eller nære bekjente. Anonymous poster hash: 211c8...c70
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 Du er hjemme idag og i morgen! Du er smittsom i 48t etter siste oppkast/diaré.... Spar andre! Godbedring Anonymous poster hash: 1ab74...4c2
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #3 Skrevet 6. januar 2015 Du er hjemme idag og i morgen! Du er smittsom i 48t etter siste oppkast/diaré.... Spar andre! Godbedring Anonymous poster hash: 1ab74...4c2 Er ikke kvalm nå. Pleier å kaste opp når jeg har migrene, men pleier å ha med aura... Det hadde jeg ikke i natt, så er litt usikker om det var et migrene anfall jeg hadde. Anonymous poster hash: 211c8...c70
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #4 Skrevet 6. januar 2015 Jeg hadde ekstremt vondt i hodet i dag tidlig i tillegg til at jeg var kvalm og svettet mye og til slutt kastet jeg opp frokosten. Jeg har vært hjemme i dag, men i morgen går jeg på jobb, for jeg er helt sikker på at det ikke var omgangssyke som var årsaken til at jeg kastet opp. Anonymous poster hash: fab10...0aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå