Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Nå er babis snart fire måneder, og han styrer så veldig om natta. Dvs. han sover urolig, våkner lett og det blir da masse amminger. Jeg vet han ofte sluker luft når han spiser. Klarer ikke helt å unngå dette, og prøver selvfølgelig å få han til å rape. Men på natta ligger jeg og ammer med han ved siden av meg, orker da ikke å vekke han opp for å prøve å rape. Så det kan være det av og til er noe luft som plager han, men jeg lurer jo også på om det er det at han er mer og mer sulten pga. alderen. Tenker snart å starte opp med grøt. Andre med liknende erfaringer? Tips for å få han til å sovne selv, samt ikke våkne opp så mye? Anonymous poster hash: df307...531
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #2 Skrevet 7. januar 2015 Prøv å gi litt minifom før måltid ( fåes reseptfritt på apoteket ) Det hjelper mot luft. Vi gir grøt i 18 tiden på kvelden, og gutten sover som en stein fra 21 - 08 om mårran! Anbefales. Min er nettopp 4 mnd, og vi har prøvd å ikke ta han opp av senga med mindre han gråter. Min har våkna flere ganger, men sovner av seg selv etter en liten stund. Barnas søvn går i bølger, så de kan knirke, kave og sutre i søvne uten at det er noe som står på. Anonymous poster hash: d3151...919
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå