Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Våkenetter gjør oss grinete og kranglete. Idag sjal jeg på jobb klokka 3. Ba han stå opp med ungene så kunne jeg stå opp en halvtime etterpå. Han er i permisjon, baby er ni mnd. Etter dette ble det dårlig stemning. Fulgte selv største i bhg og etter dette pratet han nesten ikke til meg.. I mange timer. Satt meg i bilen, sa jeg skulle trene. Har sittet utfor butiken i 1.5 timer, venter på en unnskyldning jeg aldri får for det er ikke et ord han kan. Er det jeg som må krype for han? Har det fint ellers men dette tar jo nærmest knekken på oss som par. Har flere ganger sagt han kunne legge seg igjen, men neida.. Anonymous poster hash: 5a75f...3c2
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 Vet ikke om jeg skjønnerproblemet. Er han sur fordi du ba ham stå opp med barnet når han er i permisjon og du skal på jobb? Det er vel slik det skal være, med mindre han har hatt knalltøffe dager og netter i det siste og er utslitt mens du har fått sove. Anonymous poster hash: 87a4a...6ba
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #3 Skrevet 6. januar 2015 Han er i permisjon ja, men mener jeg må ta halvparten av Våkenetter og stå opp grytidlig hver morgen når jeg starter sent. Svigermor har vært hjemme hos oss og avlastet han i helgen mens jeg jobbet. Så han fikk sove. Anonymous poster hash: 5a75f...3c2
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #4 Skrevet 6. januar 2015 Sovnet selv ikke før klokka to i natt. Så jeg bidrar med netter jeg og!! Anonymous poster hash: 5a75f...3c2
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #5 Skrevet 6. januar 2015 For en pingle, si han får skjerpe seg. Han kan jo benytte permisjonen sin til å lære ungen gode søvnvaner. Hadde mannen min vekket meg når han var i permisjon hadde han fått så hatten passet, jeg tok min del og tvang da ikke han opp midt på natta når jeg likevel gikk hjemme. Det blir for dumt. Er noe HELT annet om dere har kolikkbarn eller sykt barn selvsagt, men et normalt friskt barn må faktisk mannen kunne takle å ha ansvar for uten å oppføre seg som en drittunge. Anonymous poster hash: 3250a...50a
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #6 Skrevet 6. januar 2015 Vel, det er jo ikke rett at han skal ta barnet hele dagen når du jobber ettermiddag. Han må jo ha barnet alene i ettermiddag/kveld. Når du har fri eller senvakt bør våkenetter deles på. Når du har tidligvakt må mannen ta de. Anonymous poster hash: fb99c...18c
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #7 Skrevet 6. januar 2015 Hæ? Og han tok halvparten av nettene da du var i permisjon, eller? Anonymous poster hash: d517a...9b4
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #8 Skrevet 7. januar 2015 Nei, fytti! Han har så stå opp med ungen når han har permisjon! Anonymous poster hash: 173a0...cb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå