Gå til innhold

Sjanse for å bli gravid mens man ammer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Baby er 10 mnd, har ikke fått igjen mensen, hun så og si fullammes (også et par ganger på natta). Hvor stor er sjansen for å bli gravid? Vet det er mulig. Men vurderer nå å ta angrepille, men det er jo ikke så bra for babyen, så kanskje slutte med amming da?

Anonymous poster hash: 1fec1...383
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjangse ja

Anonymous poster hash: 7efab...e39

Skrevet

Slik kom nr to her :) Førstemann var 9 mnd, og jeg hadde ikke fått tilbake mensen.

Anonymous poster hash: 5524a...233

Skrevet

Har tre venninner som mente sjansen var så liten at det ikke var noe å bry seg om. De har alle tre hver sine "overraskelses"-barn nå ;)

Anonymous poster hash: 6250f...de3
Skrevet

Hvorfor ta sjanser, når du ikke vil ha flere riktig ennå? :)

Skrevet

Jeg ble gravid da storesøster var 11 mnd, ammet da flere ganger i døgnet (også natt) enda og hadde ikke fått tilbake mensen enda. Her var det ingen krise da, vi ønsket oss et barn til.

Jo lenger tid det går etter forrige fødsel jo større er jo sjansen for at første eggløsning har skjedd/skjer, mensen kommer jo ofte en gang mellom 6 og 12 mnd etter fødsel selv om man ammer. Du vet ikke når din første eggløsning etter fødsel skjer...

Anonymous poster hash: ed486...ce2
Skrevet

Baby er 10 mnd, har ikke fått igjen mensen, hun så og si fullammes (også et par ganger på natta). Hvor stor er sjansen for å bli gravid? Vet det er mulig. Men vurderer nå å ta angrepille, men det er jo ikke så bra for babyen, så kanskje slutte med amming da?

Anonymous poster hash: 1fec1...383

Heh,jeg har en sånn hjemmet! Det er 14,5måneder mellom og jeg ble gravid 7,5 etter fødsel. Men de er nå herligeeee venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...