Gå til innhold

Graver + rørlegger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Planlegger å gjøre en liten gravejobb for å endre på en rørtilkobling til kommunens vannledningen, men aner ikke hvor jeg skal henvende meg! Snakket med vannverket, og de mener dette er en liten jobb som lett kan gjøres på to dager (inkludert graving og rørleggerjobb), men de kunne ikke gi meg noen tips til hvor jeg skal henvende meg videre... De kunne heller ikke gi meg noe prisoverslag, siden det ikke er de som skal gjøre jobben (forstår selvfølgelig den, selv om det hadde vært det letteste for meg om de bare kunne sagt en pris :P) Noen som kan hjelpe meg å komme i gang? Evt. noen som har erfaring med en lignende jobb og kan dele hva det kostet?

Anonymous poster hash: 26ffd...5fb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring vann og avløp i kommunen siden koblingen fører inn til det kommunale nettet, jobben må dere koste selv, men kanskje kommunen har noen som kan gjøre jobben for dere..... ellers er det vel bare å kontakte en lokal entreprenør eller noe😊

Anonymous poster hash: 9449a...12f

Skrevet

Hvor bor du?

Anonymous poster hash: a1c33...cc0
Skrevet

Hvor bor du?

Kongsvingerområdet.

Skrevet

ok, det ble litt langt for oss ;-)
Kontakt en rørlegger, ofte ordner de med graver selv.

Skrevet

Mannen min er rørleggermester. Han sier at du må kontakte flere rørleggerfirmaer for pristilbud, kan være store forskjeller. De fleste rørleggerfirmaer har samarbeid med gravere, og da får du en fastsatt pris. Husk å få det skriftlig.

Anonymous poster hash: 4083d...b54

Skrevet

Aha :) Det med at rørleggere kan ha egne gravere var nytt for meg :P takk for info, nå har jeg noe å gå på i min jakt :) Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...