Gå til innhold

Spørsmål om CBD


Anbefalte innlegg

Skrevet

Først viste testen 2-3 (ikke morgenurin) i 11 dager. Så testet jeg morgenurin og fikk 3+. Har hcg virkelig steget eller går det an at den har vært 3+ en stund egentlig, bare at jeg har fått 2-3 siden det ikke har vært morgenurin, altså ikke steget?

 

Håper dere skjønner hva jeg mener. Har blødd i flere dager og kan liksom ikke tro at hcg stiger.

 

Anonymous poster hash: 7a1ae...f56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge deler kan vel hende. Kan du dra til lege og få målt verdiene over tid?

Skrevet

Har gjort det, men har begynt å blø i ettertid :-/ derfor ble jeg veldig overrasket når hgc hadde steget i følge CBD.

 

Anonymous poster hash: 7a1ae...f56

Skrevet

Vanskelig å si, jeg ville gått utfra at den stiger

 

Anonymous poster hash: 7a1ae...f56

Skrevet

Det håper jeg virkelig!

 

HI

Begge deler er mulig da hcg er sterkest på morgenen. Ettersom det ikke var morgentrim da du fikk 2-3 uker kan den da ha vært 3+ egentlig. Har du mistet tidligere kan du be lege henvise deg til tidlig ultralyd 😊. Lykke til

 

 

 

Anonymous poster hash: 26726...5a4

Skrevet

Takk for svar :-) det er ikke godt å vite. Skal til ul i morgen :-) men tenker at det er like greit å ikke ha for store forhåpninger...

 

Anonymous poster hash: 7a1ae...f56

Skrevet

Hva er det med gravide og ta tester i hytt og pine? Man må bare smøre seg me tålmodighet!

 

Anonymous poster hash: 7a1ae...f56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...