Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Først viste testen 2-3 (ikke morgenurin) i 11 dager. Så testet jeg morgenurin og fikk 3+. Har hcg virkelig steget eller går det an at den har vært 3+ en stund egentlig, bare at jeg har fått 2-3 siden det ikke har vært morgenurin, altså ikke steget? Håper dere skjønner hva jeg mener. Har blødd i flere dager og kan liksom ikke tro at hcg stiger. Anonymous poster hash: 7a1ae...f56
Fandens Oldemor Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 Begge deler kan vel hende. Kan du dra til lege og få målt verdiene over tid?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #3 Skrevet 6. januar 2015 Har gjort det, men har begynt å blø i ettertid :-/ derfor ble jeg veldig overrasket når hgc hadde steget i følge CBD. Anonymous poster hash: 7a1ae...f56
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #4 Skrevet 6. januar 2015 Vanskelig å si, jeg ville gått utfra at den stiger Anonymous poster hash: 7a1ae...f56
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #6 Skrevet 6. januar 2015 Det håper jeg virkelig! HI Begge deler er mulig da hcg er sterkest på morgenen. Ettersom det ikke var morgentrim da du fikk 2-3 uker kan den da ha vært 3+ egentlig. Har du mistet tidligere kan du be lege henvise deg til tidlig ultralyd 😊. Lykke til Anonymous poster hash: 26726...5a4
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #7 Skrevet 6. januar 2015 Takk for svar :-) det er ikke godt å vite. Skal til ul i morgen :-) men tenker at det er like greit å ikke ha for store forhåpninger... Anonymous poster hash: 7a1ae...f56
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #8 Skrevet 6. januar 2015 Hva er det med gravide og ta tester i hytt og pine? Man må bare smøre seg me tålmodighet! Anonymous poster hash: 7a1ae...f56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå