Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Nå er jeg rådvill her! Min datter er begynt å gå, og da hadde det vært greit å få på hun noen sko. Her kommer problemet, hun hyyyyyler når jeg prøver å ta de på hun.! Har prøvd tøfler, støvler, lær å gå sko. Ja det meste egentlig!? Noen andre som har hatt barn som absolutt ikke vil ha sko på beina? Hva gjorde dere? Hun er forresten 1 år. HJELP!!! :-) Anonymous poster hash: f9103...a0a
Appelsinpiken Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 Prøvd stonez? Ellers vile jeg bare tatt på snøsokker om hun ikke går noe særlig nå.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #3 Skrevet 6. januar 2015 Trenger hun sko når hun bare er ett år? De fleste barn går jo ikke mye utendørs såpass tidlig. Innendørs skal det visst være bedre for fotens utvikling å gå (eller øve på å gå) i bare sokkelesten (sokker med antiskli er ofte en fordel). Hvis det er kulda som er problemet utendørs, ville jeg, som en ovenfor skriver, satset på snøsokker. Barn forandrer seg jo fort i den alderen, så hvis du bare lar det fare en stund, skal du ikke se bort fra at problemet har løst seg dersom du prøver igjen om en måned eller to;-) Anonymous poster hash: bc91f...384
*Novemberprinsesse2013* Skrevet 6. januar 2015 #4 Skrevet 6. januar 2015 Ja hun har slike fotposer :-) men hun går mye, så kunne tenkt meg å venne hun til sko :-) Hi
*Novemberprinsesse2013* Skrevet 6. januar 2015 #5 Skrevet 6. januar 2015 Takk for råd :-) ja kanskje jeg bare skal la det gå litt tid enda, aner forresten ikke hvorfor jeg ble anonym til å begynne med :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå