Gå til innhold

Baby 3 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.aftenposten.no/webtv/--Foreldre-gir-for-mye-service-pa-sengekanten-7827391.html#.VJWjYlYef_E.facebook

Tror dere det ligger noe i dette som søvneksperten sier?

Vi har faste leggerutiner på jenta vår som er 3,5 mnd og det startet vi med fra hun var 3 mnd.

Har dere faste leggerutiner? Sover baby hele natta?

Hun sover 6-8 timer i strekk, men noen ganger våkner hun og da kan hun ligge i senga og "klage", selv om hun f.eks. nettopp har fått mat (amming). Skal man da overse eller snakke til det?

Har hørt at de kan bli "bortskjemt" hvis man tar de opp?

Jeg blir litt forvirret pga det er så mye delte meninger om dette med sove/leggerutiner for babyer.

Hva tror du er det viktigste mtp søvnrutiner?

Anonymous poster hash: d7731...5bb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen rutiner.

Prøvde en tid med å få til noe, men gav opp. Babyen sover når han er trøtt. Han er åtte mnd.

Skrevet

Jeg tror det viktigste er å lese babyens signaler og legge de når de er trøtt,slik at legging er lystbetont.

Viktig å ikke henge seg opp i klokkeslett og heller ikke tro blindt på alt som skrives/sies om barn og søvn.

Heller følge magefølelsen og gjøre det som fungerer best for barnet og familien.

Skrevet

Vi har rutiner ja. Legges i senga mi, får flaske mens jeg synger natta-sang, så legges rett i senga si - lys av. Natta.

Taes ikke opp med mindre han gråter. Hjelper til med smokken av og til om han sutrer. Sover fra 21 - 07/ 08.

Anonymous poster hash: d3a88...4cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...