Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Ja det gjør venninna min hvert år. Barnløs, men voksen. En kafetur på selve bursdagen, en middag på restaurant dagen før hun skal ha fest hvor alle drar på byen etterpå. I år tenkte jeg og samboer som også er invitert kun og skaffe barnepass til kun festen, da vi har en baby hjemme. Dessuten blir det dyrt om man skal være med på alt. Så til spm, er jeg frekk som ikke blir med på det andre? Synes det er litt flaut man virker så høy på seg selv at man må feire i tre dager. Min bursdag som også er denne mnd skal forbigå i stillhet.. Anonymous poster hash: 4b4a8...125
Gjest Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 ER hun kongelig eller? Djeeez!!! Holder vel med en feiring?
kråkemamma Skrevet 6. januar 2015 #3 Skrevet 6. januar 2015 Oida... Glad jeg ikke har så feireglade venner i kretsen. Holder da i massevis med en fest....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå