Gå til innhold

Bursdagsfeiring flere dager på rad


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det gjør venninna min hvert år. Barnløs, men voksen. En kafetur på selve bursdagen, en middag på restaurant dagen før hun skal ha fest hvor alle drar på byen etterpå. I år tenkte jeg og samboer som også er invitert kun og skaffe barnepass til kun festen, da vi har en baby hjemme. Dessuten blir det dyrt om man skal være med på alt. Så til spm, er jeg frekk som ikke blir med på det andre? Synes det er litt flaut man virker så høy på seg selv at man må feire i tre dager. Min bursdag som også er denne mnd skal forbigå i stillhet..

 

Anonymous poster hash: 4b4a8...125

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ER hun kongelig eller? Djeeez!!! Holder vel med en feiring?

Skrevet

Oida...

Glad jeg ikke har så feireglade venner i kretsen.

Holder da i massevis med en fest....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...