Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Jeg har lenge hatt en bitteliten rød prikk midt på nesetippen og istad klødde jeg meg på nesa. Plutselig begynte jeg å blø og går til speilet for å se. Da står det en bitteliten blodåre rett ut av av huden og spruter blod. Prøvde å tørke forsiktig og da knakk den av og ble borte og nå er den røde prikken også borte.... Anonymous poster hash: 25de3...c50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå