Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Er så mye dritt at jeg ikke veit hvor jeg skal begynne en gang!!! Haaater han og trenger å få det ut på en eller annen måte. Nå går det utover nattesøvn også! 2. natta uten søvn nå. Lyst å skrike høyt! Hvorfor er menn kroniske idioter???! Anonymous poster hash: 2e507...2e8
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 da gjør du noe med det....jeg får ikke sove i natt pga ei i nær familie har mistet sin mann, og pappa til barnet sitt i ulykke....tør ikke tenke på åssen de har de denne natten... så, ta et valg du, du som har det valget..... Anonymous poster hash: 4548f...a66
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #3 Skrevet 6. januar 2015 Velkommen i klubben! Jeg er på toppen av det hele gravid.. Anonymous poster hash: 3ef7b...dbc
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #4 Skrevet 6. januar 2015 I hear you sister... Anonymous poster hash: f9ab8...222
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #5 Skrevet 6. januar 2015 Hvis dere tre i denne tråden faktisk hater (!) mannen deres, så har dere en ting å gjøre: kom dere vekk! Anonymous poster hash: 27a51...cd4
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #6 Skrevet 6. januar 2015 Hvorfor i himmelens navn fortsetter dere å være sammen med mannen om dere hater han?? Anonymous poster hash: 7821e...604
kokosyklus Skrevet 6. januar 2015 #7 Skrevet 6. januar 2015 Hvorfor i himmelens navn fortsetter dere å være sammen med mannen om dere hater han?? Anonymous poster hash: 7821e...604 Det er ikke nødvendigvis løsningen å dra fra mannen man har barn med. Familievernkontoret er gratis og genialt for alle:) De hjelper til i slike situasjoner. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #8 Skrevet 6. januar 2015 da gjør du noe med det....jeg får ikke sove i natt pga ei i nær familie har mistet sin mann, og pappa til barnet sitt i ulykke....tør ikke tenke på åssen de har de denne natten... så, ta et valg du, du som har det valget..... Anonymous poster hash: 4548f...a66 Ja, det må bestandig være et slikt innlegg som ikke har noe med HI å gjøre. Nei, man trenger ikke å være glad og sprudlende på grunn av en idiotmann fordi noen andre stakkars ikke har mann i det hele tatt. Dette blir bare for dumt. Anonymous poster hash: 5b992...b27
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #9 Skrevet 6. januar 2015 da gjør du noe med det....jeg får ikke sove i natt pga ei i nær familie har mistet sin mann, og pappa til barnet sitt i ulykke....tør ikke tenke på åssen de har de denne natten... så, ta et valg du, du som har det valget..... Anonymous poster hash: 4548f...a66 Ja, det må bestandig være et slikt innlegg som ikke har noe med HI å gjøre. Nei, man trenger ikke å være glad og sprudlende på grunn av en idiotmann fordi noen andre stakkars ikke har mann i det hele tatt. Dette blir bare for dumt. Anonymous poster hash: 5b992...b27 Vel, det setter jo livet i perspektiv da. Man har alle et valg om hvordan man ønsker å leve det korte livet man har! Anonymous poster hash: 5e6d0...b6d
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #10 Skrevet 6. januar 2015 Hvorfor i himmelens navn fortsetter dere å være sammen med mannen om dere hater han?? Anonymous poster hash: 7821e...604 Det er ikke nødvendigvis løsningen å dra fra mannen man har barn med. Familievernkontoret er gratis og genialt for alle:) De hjelper til i slike situasjoner. Lykke til! Altså, nå er det mange som misbruker ordet hate mye, og jeg mistenker at det også er blitt misbrukt i denne tråden. Men, hvis det faktisk stemmer st vedkommende hater som mann tror jeg det hjelper lite med familievernkontoret. Da er det nok til beste for både mann, kone og barn at de skiller lag... Anonymous poster hash: 27a51...cd4
Mamma_til_2 Skrevet 6. januar 2015 #11 Skrevet 6. januar 2015 Det og HATE mannen sin er langt forbi noe fvk kan hjelpe med, men om de bare er misfornøyd med noe mannen gjør/ ikke gjør eller sier/ ikke sier så kan fvk kanskje hjelpe.
kokosyklus Skrevet 6. januar 2015 #12 Skrevet 6. januar 2015 Hvorfor i himmelens navn fortsetter dere å være sammen med mannen om dere hater han?? Anonymous poster hash: 7821e...604 Det er ikke nødvendigvis løsningen å dra fra mannen man har barn med. Familievernkontoret er gratis og genialt for alle:) De hjelper til i slike situasjoner. Lykke til! Altså, nå er det mange som misbruker ordet hate mye, og jeg mistenker at det også er blitt misbrukt i denne tråden. Men, hvis det faktisk stemmer st vedkommende hater som mann tror jeg det hjelper lite med familievernkontoret. Da er det nok til beste for både mann, kone og barn at de skiller lag... Anonymous poster hash: 27a51...cd4 Ja, men å gi råd om å gå fra mannen sin er ikke helt greit synes jeg da. Det er slike ting man må få hjelp med av familivernkontoret. Men så klart; er mannen en åpenbar drittsekk så tenker jeg at de fleste greier å ta den avgjørelsen uten hjelp fra et forum:)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #13 Skrevet 6. januar 2015 Dere kan da vel ikke HATE mennene deres? Hvorfor blir dere hvis det er så ille? Gjør noe med det eller gå.. Anonymous poster hash: 19e03...385
Mamma_til_2 Skrevet 6. januar 2015 #14 Skrevet 6. januar 2015 Hvorfor i himmelens navn fortsetter dere å være sammen med mannen om dere hater han?? Anonymous poster hash: 7821e...604 Det er ikke nødvendigvis løsningen å dra fra mannen man har barn med. Familievernkontoret er gratis og genialt for alle:) De hjelper til i slike situasjoner. Lykke til! Altså, nå er det mange som misbruker ordet hate mye, og jeg mistenker at det også er blitt misbrukt i denne tråden. Men, hvis det faktisk stemmer st vedkommende hater som mann tror jeg det hjelper lite med familievernkontoret. Da er det nok til beste for både mann, kone og barn at de skiller lag... Anonymous poster hash: 27a51...cd4 Ja, men å gi råd om å gå fra mannen sin er ikke helt greit synes jeg da. Det er slike ting man må få hjelp med av familivernkontoret. Men så klart; er mannen en åpenbar drittsekk så tenker jeg at de fleste greier å ta den avgjørelsen uten hjelp fra et forum:) Igjen når det står i HI at "jeg HATER mannen min" da er det en ting og gjøre splitte opp, fvk kan ikke gjøre noe med HAT! men de kan hjelpe med misnøye, kommunikasjon etc.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #15 Skrevet 7. januar 2015 Hormoner? Jeg hata/ tildels hater typen. Men jeg har et barn på 4 mnd. Og innser at det er hormontroll på ferde.... Litt sånn som når dyrane sparker bort maken når barna er født. Holder ut litt til. Anonymous poster hash: 637d1...7e2
3 i april Skrevet 7. januar 2015 #16 Skrevet 7. januar 2015 Litt vanskelig og gi råd når vi ikke vet hvorfor du hater han. Jeg forstår at du hater han om han er kronisk utro, voldelig, driter i ungene og bare tenker på seg selv. Men om han har glemt og sette på oppvaskmaskinen eller glemte lua til minsten i barnehagen er det misbruk av ordet "hater"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå