Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Dro på nachspiel til bekjente og var alt for full, masete, snakkesalig, sentimental og har et snev av en depresjon om dagen. Var en merkelig fest i det hele tatt, og jeg var pinlig nok den siste som dro etter sterke hint fra vertskapet. Pinlig. Har sendt en melding etterpå med en humoristisk beklagelse, men ikke fått svar... Føler meg fremdeles så dum at jeg mest bare har lyst til å grave meg ned. Anonymous poster hash: 0996d...dd7
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 Ta det med ro, de legger garantert ikke så mye i det som deg:) De fleste var sikkert alkoholpåvirket og ingen tenker som en i edru tilstand. Har sett så mye rart og gøy, det der høres nokså uskyldig ut! Såfremt du ikke rev av deg klærne og brukte juletre dems som polestang har du ingenting å frykte:)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #3 Skrevet 6. januar 2015 Slik holder jeg ogsaa paa ofte, og det er bare tullball. Det er mulig du var litt slitsom, men so what? Se for deg at hele greia er som en balling i en lang traad. Visualiser det ordentlig. Sa ser du for deg at du har en sterk kvinne du beundrer hos deg. Hun gir deg en stor kniv i gull. "Jeg slipper det. Jeg lar det gaa." Saa skjaerer du over traaden, og ser den forsvinne lenger og lenger opp i himmelen. Slik gjoer jeg det. Ikke plage deg selv mer. Anonymous poster hash: ca207...e70
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #4 Skrevet 6. januar 2015 Ikke "balling", men " ballong". Stor klem, Anonymous poster hash: ca207...e70
Fandens Oldemor Skrevet 6. januar 2015 #5 Skrevet 6. januar 2015 Jeg har flere ganger vært på nachspiel med noen som er slitsomme og altfor fulle, er det ikke nesten alltid en sånn der? Likevel klarer jeg ikke å komme på et eneste navn nå som jeg prøver å tenke på hvem det var. Det fester seg ikke, sikkert fordi det er så vanlig. Jeg har også hatt fylleangst av enorme dimensjoner. Likevel klarer jeg ikke å komme på for hva, nøyaktig. Sikkert fordi det ikke var så farlig likevel. Tror alle som tør å slippe seg litt løs,noen ganger vil se at de kanskje dro det litt for langt. Synes likevel det er bedre enn alternativet Slapp av, plutselig har det gått over!
kokosyklus Skrevet 6. januar 2015 #6 Skrevet 6. januar 2015 Dro på nachspiel til bekjente og var alt for full, masete, snakkesalig, sentimental og har et snev av en depresjon om dagen. Var en merkelig fest i det hele tatt, og jeg var pinlig nok den siste som dro etter sterke hint fra vertskapet. Pinlig. Har sendt en melding etterpå med en humoristisk beklagelse, men ikke fått svar... Føler meg fremdeles så dum at jeg mest bare har lyst til å grave meg ned. Anonymous poster hash: 0996d...dd7 Hei Hvis du er deprimert i utgangspunktet vil jeg tro at du mest sannsynlig er ekstremt selvkritisk og at dette plager deg mer enn nødvendig. De tenker ikke over det i det hele tatt! Vi hadde også gjester en nyttårsaften som aldri dro. I utgangpunktet var det veldig hyggelig. De to var fulle og jeg var edru og visste at om tre timer våkner min lille baby. De dro en halvtime før han våknet- altså INGEN søvn på meg det døgnet. Jeg bar ikke nag, eller var irritert fordi de ikke dro. Jeg er ganske sikker på at du ikke har ikke har noen grunn til den fylleangsten. Drit i det- det er ganske unormalt å fryse ut noen på grunn av en slik kveld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå