Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Men HVOR? Hvordan finne ut av det?? Anonymous poster hash: cd064...b16
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Hvordan vet du det om du ikke ser det? Først bør du hvertfall stenge stoppekrana til du får lokalisert lekkasjen slik at du unngår mer skade. Anonymous poster hash: 4448f...e03
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Vi merker det på vannpumpa vi har. Som går og suser og pumper opp seg 24 timer i døgnet Anonymous poster hash: cd064...b16
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Let på steder som er utsatt. Under benken/vasken på kjøkkenet, badene, vaskerommet. Varmtvannstanken, vaskemaskin, boblebad/badekar, dusj, oppvaskmaskin er spesielt utsatt og alle kraner. Anonymous poster hash: 4448f...e03
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #5 Skrevet 6. januar 2015 Vi merker det på vannpumpa vi har. Som går og suser og pumper opp seg 24 timer i døgnet Anonymous poster hash: cd064...b16 Dette med varmepumpe har jeg null peiling på. Ring leverandøren av pumpen i morgen å hør om de har noen forklaring på det problemet. Kan jo være noe feil med pumpen også 😊 Anonymous poster hash: 4448f...e03
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #6 Skrevet 6. januar 2015 Har titta der. Lagde hull i gulvet og vegg for å titte, imed vi også trodde det var i rørene under gulvet - fra der alle rørene samles og til vannpuma men ingenting..Tørt alle steder... Redd det er under huset/gulvet/veggene.... Anonymous poster hash: cd064...b16
Hønemor30 Skrevet 6. januar 2015 #7 Skrevet 6. januar 2015 Vi hadde vannpumpe i gamlehuset. Og den gikk hele tida, da var det rett og slett pumpa som var gåen..få noen til å sjekke det ut for dere. Hatt service på den jevnlig?! er den gammel? Hvordan er vanntrykket?! Mitt beste tips, ring å få en til å komme å sjekke det opp om dere ikke finner det ut selv
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #8 Skrevet 6. januar 2015 Takk for tipset! det skal vi gjøre Men da deres var gåen: Ble det dyrere strømregning også? Anonymous poster hash: cd064...b16
Hønemor30 Skrevet 6. januar 2015 #9 Skrevet 6. januar 2015 Det husker jeg ikke. Eksmannen oppdaget raskt at noe var galt. Hadde jeg bodd der alene derimot.. lykke til da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå