Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Ser at tilbords og kitchn har salg på masse fint. Blandt annet store lekre lysestaker. 3 for 2. Lurer på om jeg skal fylle opp en kasse i kjelleren og ha stående. Anonymous poster hash: ad051...945
Elsker livet Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Nei, jeg vil gjerne høre hva mottaker ønsker seg og jeg vil gi dem muligheten til å bytte. Men kjøper gjerne gaver til barnebursdager om jeg kommer over noe. Ikke alltid jeg har tid til å skaffe gave i løpet av en dag eller to.
lover Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Fant ikke noe særlig til salg det lille jeg har vært i butikkene nå etter nyttår. Skuffende faktisk.
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Nei men har handlet en del til meg selv Vil også vite hva folk ønsker seg og gi dem muligheten til å bytte om det ikke passet.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 Jeg kjøper barnegaver og "vertinnegaver" på salg. Alltid kjekt å ha liggende. Anonymous poster hash: b7397...09b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå