Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Noen som har en babycall med kamera å anbefale? Er helt blank da det finnes så mange typer.. Anonymous poster hash: a8e37...db7
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Vi har Philips avent og er er fornøyd😊 tror nesten det er den beste investeringen vi gjorde, så betryggende😊 Anonymous poster hash: aa4a3...ce6
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Vi har også Philips avent. Veldig fornøyd. Signalene faller fra en gang i blandt, men eller kjempe fornøyd. Vi ønsket veldig å kjøpe et camera som kunne brukes mot en app på ipaden. Men pga dårlig nett her vi bor, så virket det som en dårlig ide. Og hva gjør man om strømmen gikk? Anonymous poster hash: c9199...aa6
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Vi har webcamera med app til mobilen. Genialt. Hvis strømmen går får man åpne dørene. Anonymous poster hash: 016c9...a39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå