Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Jeg er overvektig. Og jeg overspiser, jeg kan smågumle hele dagen lang. Boller, vinerbrød, sjokolade, potetgull, chhezdodels, kjeks...... Jeg vet det er feil, og at det er detfor jeg er tjukk. Jeg vet jeg bør spise sunt og fornuftig. Og jeg GJØR jo det, måltidene er bra, men det hjelper jo ikke når jeg spiser dritt hele tia mellom..... Har vert med psykolog, men slutta etter 4 timer, han var bare opptatt av barndomm og potensielle overgrep, til tross for at jeg ikke har noe sånt i bagasjen Ernæringsfysiologen forteller meg hva og hvorvmye jeg bør spise. Men drt VET jeg jo..... DET er jo ikke problemet....problemet er jo at jeg spiser vinerbrød og boller alikevell....og sjokolade, det er jo så godt. Smaken...det er så godt. Enda jeg VET det er ufattelig dumt. Andre med samme erfaring. Anonymous poster hash: ebff0...f4f
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Sikkert dagens dummeste spørsmål, men hvorfor har du disse tingene i huset? Skjønner godt at du ikke klarer å motstå dette når det ligger der, men hvorfor kjøpe det i utgangspunktet? Anonymous poster hash: 0974d...014
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Jeg er overvektig. Og jeg overspiser, jeg kan smågumle hele dagen lang. Boller, vinerbrød, sjokolade, potetgull, chhezdodels, kjeks...... Jeg vet det er feil, og at det er detfor jeg er tjukk. Jeg vet jeg bør spise sunt og fornuftig. Og jeg GJØR jo det, måltidene er bra, men det hjelper jo ikke når jeg spiser dritt hele tia mellom..... Har vert med psykolog, men slutta etter 4 timer, han var bare opptatt av barndomm og potensielle overgrep, til tross for at jeg ikke har noe sånt i bagasjen Ernæringsfysiologen forteller meg hva og hvorvmye jeg bør spise. Men drt VET jeg jo..... DET er jo ikke problemet....problemet er jo at jeg spiser vinerbrød og boller alikevell....og sjokolade, det er jo så godt. Smaken...det er så godt. Enda jeg VET det er ufattelig dumt. Andre med samme erfaring. Anonymous poster hash: ebff0...f4f Ja..jeg vet hvordan det er. Det eneste som funker for meg er en real sukker detox. Lutt ut alt tvert! Kjempe vanskelig de første dagene, mem prøv å fokusere på andre ting..vær opptatt. Anonymous poster hash: fafc8...f67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå